Sinem Pehlivan: Project Pan/Ürün Bitirme Projesi #54 Ürün

2.10.16

Project Pan/Ürün Bitirme Projesi #54 Ürün

    Merhabalar. Bugün sizler dev bir proje için bir aradayız. Sevgili İlknur ablamın başlattığı #maviyleprojectpan etkinliğine gecikmeli de olsa ben de katılıyorum.Sihirli Mavi'nin yazısını okumayı unutmayın. Taşınma sebebiyle birçok ürünü elimden çıkarmaya başladım. Bunlar da benimle yanımda taşındığım yere gelen ürünler olacak. 3 ay gibi bir sürede bu ürünleri bitirmeye ya da azaltmaya çalışarak kendimize alışveriş yapmak için fırsat vermiş olacağız. Hadi başlayalım. Ambalajların kusuruna bakmayın.
                                      ürün bitirme

Benim seçtiğim ürünler bu kolajda üst kısımda gördükleriniz bakım ürünleri, alttakiler ise makyaj ürünleri olmak üzere project pan savaşı başlıyor :D

                                                  ürün bitirme
1-Clinique Even Better: Clinique sitesinin özel kampanyası ile bu ürünü aldım. Ve yanındaki minnoş hediyeleriyle beraber çok uyguna geldi. Bu hafta içinde o alışverişin de yazısı gelecek. Sıfır ürün.
2-Avene 30 spf Güneş Kremi: Sıfır ürün. Mini boy olduğu için bu hafta içinde bitirmeyi düşünüyorum.
3-Sebamed 50 spf Güneş Kremi: %90nı dolu bir deneme boy ürün daha. Verdiği beyazlığı hiç sevmesem de koruması harika. Maraton koşusunda yanıma alacağım büyük ihtimal o gün biter.
4-Bioderma Hydrabio Perfectur spf 30: Misler gibi bir nemlendirici. Çok çok sevdim. Ayrıntılı yazısı haftaya blogda olacak. Pompa kısmına yakın iki parmaklık ürün kaldı.
5-Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion: Clinique alışverişinde geldi. Sıfır ürün.
6-Clinique All About Eyes: Yine aynı alışverişten göz kremi sıfır ürün.

                                           ürün bitirme
7-La Strada Peeling: Taneciksiz bir peeling. Efsaaaneeee <3 Bitmesini istemiyorum ama kullanmak gerek. %80 dolu.
8-Clinique Köpük Temizleyici: Sıfır ürün
9-Avon Makyaj Temizleme Sütü: Yıllardır tek geçtiğim ürün. Stoklarda 4-5 adet daha var. Biri bitsin en azından. Sıfır ürün.
                                            ürün bitirme
10-Avene Thermale Cleanance: Misel su. Sıfır ürün.
11-Bioderma Sensibio Gel: Hiç sevmediğim aylardır elimde sürünen ürün. %85 dolu. Bitse keşke!
12-Cyrene Micellar Water: Bantı bile üstünde duruyor. Cyrene sürpriz kutularından çıkmıştı. Denemeye cesaret edemedim. Bu projeyle aveneden sonra sıra buna gelecek. Bitmez ama azalsa bile sevineceğim.
                                             ürün bitirme
13-Bioderma Photoderm Max 50+ Güneş Kremi: Maraton koşusunda kol ve bacaklarım için kullanacağım. Bu yazın ikinci şişesi. %90 dolu. Yarıya gelebilsem yeter.
14-Vichy Termal Su: Verdiği yapışıklığı sevmedim. Yarısından çoğu dolu bitsin.
15-Cyrene Moonlight Beauty Serumu: Sadece iki kez kullandım.
16-Excipial Lipo Emülsiyon: Efsaneee. Pahalı ürünlere taş çıkartır. %60 dolu.
                                          ürün bitirme
17-Dax Supergro: Saçlarımı emanet ettiğim tek ürün bu sıralar. Üçüncü paket. %80 dolu.
18-Farmasi Hand Cream: Kokusunu hiç sevmediğim için bir kez kullanmıştım. Bitsin de diğer el kremlerime geçeyim.
19-Fuss Wohl Ayak Kremi: Rossman'dan aldığım bu ayak kremini çok sevdim. %75 dolu.
20-Bebek yağı: Yatırdığım için içi boş gibi görünmüş ama %30 u dolu. Bitsin artık çok sıkıldım.
                                             
21-Loreal Elseve Direnç Şampuan ve Saç Kremi: Mini boylar. Şampuan sıfır. Saç kremi %90 dolu.
22-Avon Fas Argan Yağı: 3-4 yıldır düzenli kullandığım tek ürün! Saçlarım uzarken nasıl sağlıklı uzuyor sorusunun tek cevabıdır. Sıfır ürün.
23-Gliss Sıvı Saç Kremi: Tek geçerim. 10 şişe bitirdim bu üründen. %75 dolu.
                                              
24-Flormar Mystic Oriental Body Lotion: Kofre ürünü vücut losyonu, paketi bile açılmamış daha :(
25-Flormar Mystic Oriental Parfüm: Sıfır ürün.
26-Flormar Mystic Oriental Vücut spreyi: Fotoğrafa koymayı unutmuşum ama iki gündür o ürünü kullanıyorum. Set halinde kullanırsam hem kolay biter hem de keyifli olur diye düşündüm.
27-Bergollo Parfüm: 289 numara. Çooook kadınsı harika bir koku. Tam kışlık. Üstten bir parmak kadarı kullanıldı.
28-LR Aloe Vera Rollon: Sıfır ürün. Deneyelim bakalım.
                                             ürün bitirme
29-Bio True Lens solüsyonu: Vazgeçilmezim!
30-Benri Oje çıkarıcı: Şişesi güzel kendisi pek tırt.
31-Colgate Diş macunu. Yarıladım. Sürekli kullanımda hassasiyet yarattı.
32-Palmolive Body Butter Çilek Rüyası: Çooook güzeeel kokuyorrr <3
33-Neo Life Sıkılaştırıcı Krem: Yeni kullanmaya başladım bakalım etkilerini yazarım.
34-Nivea Vücut Losyonu: Sıfır ürün.
35-Rexona Deodorant: Nefret ediyorum! Aylardır sürünüyor elimde bitmiyor. Daha üç şişe var ya :(
                                                    ürün bitirme
36-Farmasi Ruj Testerları: Her biri en az 4-5 kez kullanıldığı için beni 15 gün götürsün istedim. Kırmızı biraz zorlayacak beni.
37-Farmasi Happy Face Pudra: Kuru ciltli biri olarak çok zorlanacağım ama en azından çukurlaştırayım.
38-Bioderma Atoderm Lipbalm: Sıfır ürün.
39-Farmasi Matte Lipstick: Hastasıyızz dedeeee.
40-Flormar Extreme Color Lip 1960's : Saçma sapan yayılmasa güzel bir ruj en azından yarıya gelsem yeter.
41-Farmasi BB Cream: Vazgeçilmezim. Bittikçe alıyorum. Yeni başladım %90 dolu.

                                                          ürün bitirme

42-Avon Boost İt Maskara: İki aydır benimle.
43-NYC Big Bold: Çok sevdim, ayrıntılı yazısı gelecek. Üç aydır benimle.
44-Flormar Miracle Pen Black: İğrenç bir kokusu var. Bu ikincisinde de aynısı oldu. Bir daha asla almam. Bitirmek için direneceğim.
45-Flormar Miracle Pen Blue: Rengi efsoo ama tükenmez kalem gibi kokuyor yepyeni elim gitmiyor. Biter mi ? Sanmam.
46-Flormar Colorliner Brown: Tüm yaz diğer renklerini kullandım. Bir blogger arkadaştan bozulmaya başladıklarını okuyunca bunu da bu kış ayı boyunca kullanıp bitmezse atacağım.
47-Emily 201 Dudak Kalemi
48-Avon Color Lip Pencil: Pembeler bizim işimiz.
49-Kaş Kalemi: Beni instagramdan takip ediyorsanız uzun yıllardır bu kalemi kullanıyorum. Ama gel gör ki markası silinmiş adını bile bilmiyorum. Artık vazgeçeceğim bundan. Başka öneriniz varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim.

                                                    ürün bitirme
50-Wet n Wild Brulee Farı: Oyuk açtım. Bitirmeyi hedefliyorum.
51-Catherine Arley Allık: Ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum. Allık insanı değilim. Bu yüzden sadece 3-4 ay bunu kullanıp bitmezse çöpe yollayacağım.
52-Catherine Arley Far Paleti. Gri ve bronz renklerinde de oyuk açayım sonra yallah!
53-Rubby Rose Far Paleti: En sevdiğim renkler. Aylardır sürekli bu renkleri kullanıyorum(paletin iğrençliğinden bellidir) bitmiyorrrrrr.
54-Color Me 03 Pudra: Çok güzel bronzer görevi görüyor ama sabrımı tüketti. 2 yıldır benimle bozulmadan oyabildiğim kadar oyup atacağım.
    İşte benim Project Pan ürünlerim bunlar. Bu 3-4 ay süresinde bunları çok sık kullanarak bitirmek ya da en azından yarılamak istiyorum. Sizce başarılı olur muyum?

30 yorum:

  1. Maşallah bol ürünler inşallah biter :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah biter :D bitmezse de azalsınlar en azından

      Sil
  2. çok ürün seçmişsin tatlım umarım hepsini kullanıp bitirebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözüme batan ne varsa topladım canım benim :D aslında boyutları çok büyük değil. 3 ayda bitiririm inşallah çoğunu

      Sil
  3. Sinemcim o zaman bende Sloganım Dur almaya davet edeyim. Hedef azda olsa küçülmeye gitmek :) Maşallah baya ürünün var hepsini kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmak için çok hevesliyim üç gündür seçmeye çalışıyorum hangisi bitsin hangisi kalsın diye :D dilerim çoğunu bitiririm. Minimalist olmaya aday bile değilim :D

      Sil
    2. Hahahahahah olsun Sen böylede iyisin :)

      Sil
  4. Bol bol ürün listelemişsin. Hele renkli kozmetikleri görünce eyvah dedim ama yazıyı okuyunca olduğu kadar olmadığı kader sonucuna vardım:)
    Başarılar diliyorum hepimize:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmesini istediğim sıkıldığım ne varsa ekledim ablam hepsini. Gına geldi artık. Renkli kozmetik benim de gözümü korkutuyor aslında ama dediğin gibi dibini bile görsem yeterli diyeceğim :D olduğu kadar.

      Sil
  5. kuzum ya hadi bakalım bence düzenli kullanımla 3 ayda baya bitecek şey var :) kolay gelsin güle güle dibini gör hepsinin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bakım ürünlerinde mini boylar çok fazla düzenli kullanımda çoğu biter. Kozmetikte de öyle olur inşallah :D

      Sil
  6. inşallah hepsini bitirirsin :) sonra da gelsin yeni ürünler :)

    YanıtlaSil
  7. Sinemcim hoşgelsin aramıza :) Yayınının linkini kendi blog yayınıma ekledim bile :)
    Emin ol, düzenli kullanımla bitiremeyeceğin ürün sayısı gerçekten çok çok az. Avon göz makyajı temizleyicisi benim de favorim :) Flormar glossu kullanmadan önce dudaklarını pudraladığında dağılma neredeyse sıfır olacak, Farmasi ruj testerlarını birbirine karıştırdığında hoş bir renk çıkacak gibi.
    Bu arada instagramda #maviyleprojectpan hashtagiyle ürünlerin son durumları hakkında bilgilendirme yaparsan ben de en kısa sürede haberdar olmuş olurum.
    Son dönemlerde blogger ve instablogger arkadaşlarımın çağrıma kulak vermesi beni inanılmaz mutlu etti. Meğer ne çok yükümüz varmış sırtımızda :)
    Kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum İlknur ablam <3 Çok teşekkür ederim paylaştığın için. Gözümde büyüttüğüm 5-6 ürün var geri kalanları bitireceğime inanıyorum. Bunu da kendime borç biliyorum. Kenarda köşede durmasından artık çok sıkıldım. Birilerinin beni dürtmesi gerekiyormuş. Bu da senin sayende oldu çok teşekkür ederim. Farmasi testerlarından iki rengi karıştırmayı düşünüyorum ama bakalım nasıl bir şey çıkacak. Mutlaka haberdar edeceğim bu hafta. Haftalık güncelleme yapacağım inşallah instagramda. Yükümüz çokmuş gerçekten senin güzel yönlendirmenle kurtulmuş olacağız. Sen çağırırsın da biz gelmez miyiz? <3

      Sil
  8. Oldukça fazla ürün var güle güle bitir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz dozu kaçırmışım ama inşallah biter hepsi :) teşekkür ederim

      Sil
  9. Ya bende çok hevesliyim bu projeye ,inşallah bende katılacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyoruz seni de <3 katıl mutlaka kurtulalım şu fazlalıklardan da yeni şeyler denemeye vicdanımız el versin :D

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Hemen sana da bir cesaret verelim diyorumm. Vurgun yapacağız bu ürünler bitince :D

      Sil
  11. Renkli kozmetik bitmez ama cilt bakımında falan baya bitenin olur bence :) haydi bakalım pp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah hepsinin dibini görürüm en azından daha kış pp'si de düşünüyoruz :D

      Sil
  12. Baya bir şey secmissin canim umarım bitirirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah biter büyük çoğunluğu çok rahatlamış olurum :D

      Sil
  13. Benimde alıp kullanmama huyum var :) Bu etkinliğe bende katılmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biriktikçe birikiyor. Sonra da heves kalmıyor :( mutlaka sizi de bekliyoruz.

      Sil
  14. Hadi bakalım Sinem'cim, sana da hayırlı olsun; güle güle bitir! Hydrabio Perfecteur'ü çok merak ediyordum, tam bitmişken yazacağın yorumu merakla okuyacağım! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepsini bitirebilirim Başak ablam <3 çok teşekkür ederim hoş geldin bloguma

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈