Sinem Pehlivan: Note Long Wearing Lipstick/ 18- Blue Raspberry

12.10.16

Note Long Wearing Lipstick/ 18- Blue Raspberry

    Merhabalar. Bugünün konuğu Note markasına ait Long Wearing Lipstick 18 Numarası Blue Raspberry rengi.
    İlk kez ambalajı açıp ürüne baktığımda siyaha dönük bir bordo ruj olacağını düşünmüştüm. Ancak ürünü denediğimde mavi alt tonlu aşırı koyu olmayan bir bordo ile karşılaştım. Ve ilk kez böyle bir renk rujum olmuş oldu.
    Ürünün paketlemesi o kadar şık ki. Siyah ambalajlı ürünün asaleti almış başını gidiyor <3 Kapağı ve ambalajı çok şükür hiç sorun yaratmadı. Çantamın içinde açılıp oraya buraya bulaşmadı. 4.5 gramlık bu ürün bana uzun süre gideceğe benziyor.

   Long Wearing Lipstick 18'in yapısı oldukça yumuşak. Hatta dudaklarımda yağ gibi kayıyor. Bu yüzden sürümü çok kolay. Amaaaa maalesef ki o anlık bir kolay uygulama sağlıyor. Ürünün kayganlığı dudakta taşmalara sebep oluyor. Özellikle dudağımın iç kısmına akan ruj zamanla konuşurken dişlerime bulaşıyor.Bu özelliğini hiç sevmedim.
    Long wearing lipstick'lerin ortak özelliği ise içeriğinde Macadamia ve shea yağlarını bulundurması. Böylelikle dudakları koruyacağını vaat ediyor. Bana kalırsa evet dudakları kurutmadığı için bu vaadini yerine getiriyor diyebilirim.
    Açıldıktan sonra kullanım ömrü 18 ay. Sanırım bu kışı da atlattıktan sonra son 5-6 ayı kalmış olacak. Kokusu ve yapısı değişmediği sürece kullanmaya devam etmekte bir sakınca görmüyorum ben.
    Kokulu bir ürün ama böyle değişik bir kokusu var. Kozmetik kokusu ve hafif bir yağ kokusu alıyorum kokladığımda. Dudaklarıma sürdükten birkaç dakika sonra tabi ki bu kokuyu almıyorum. Rengini verme konusunda da o yumuşak yapısına rağmen çok başarılı. Birkaç kat uygulandığında rengini daha yoğun vererek koyulaşıyor. Tek kat sürüldüğünde vişnelenmiş dudaklar, ikinci katta bordomsu hale geliyor.
    Mat ruj arayanlara tavsiye etmiyorum çünkü hiçbir mat özelliği yok. Aksine yumuşacık, kaygan bir yapısı var. Wet n wild rujlarından sugar plum fairy rengine çok benzettim ben. Ama tabi o daha mat yapılı buna göre.

    Çok opak bir ruj değil maalesef, kalıcılığı da tek başına orta düzeyde denebilir. Ben altına emily dudak kalemlerini uyguluyorum üstüne bu ruju bir kat geçip peçeteyle fazla yağını alıp bir kat daha geçtiğimde tüm gece dudaklarımda kalıyor. 4-5 saat kadar. Tek kat peçeteyi dudağıma yerleştirip üzerinden pudrayla geçtiğimde ise hem rengi kırılıyor hem de ürün matlaşıyor. Mat sevenler için öyle denenebilir.
    Ten gruplarına göre nasıl durur bir fikrim yok ancak benim gibi beyaz-açık buğdaylarda çok vamp durduğu kesin. Siyah kıyafetler ve eyelinerlı makyajlarla harika bir kombin olacaktır. Fiyatı 19,90 dı.
    Bir başka yazıda görüşmek üzere :)

18 yorum:

  1. Dişlere bulaşması kötü oluyor gerçekten :/ Mat ruj seven birisi olarak bu bana göre değilmiş öğrendiğim iyi oldu

    YanıtlaSil
  2. aynen katil ediyor insanı o bulaşması :@

    YanıtlaSil
  3. benim için oldukça koyu bir renk, size çok yakışmış, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de koyu bir renk ama çok nadir kullanılabilir :) teşekkür ederim.

      Sil
  4. Bayıldım. başka bir şey diyemiyorum, tutuldum :D

    YanıtlaSil
  5. wampirella gibi olmuş :) dudak yapınıza çok yakışmış bu renk bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D vampirli her şeye aşık biri olarak bu yoruma da çok sevindim. Dudaklarım çokk aşırı incedir aslında. Gülümsediğimde yok gibiler :D İyi bir çerçeveleme ile bu hale geldiler. Çok teşekkürler

      Sil
  6. Dişlere bulaşan rujları sevmiyorum. İnsan her zaman kontrol edemiyor.

    YanıtlaSil
  7. Rengi çok güzelmiş bayıldım ama dediğiniz gibi dişlere bulaşması, yeterince opak olmaması dezavantajı. Bu fiyata daha iyileri bulunabilir. Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi efsane ama rengi için almaya değer mi :( sanmam. Okuduğun için ben teşekkür ederim

      Sil
  8. Beyaz ve açık tenlilere çok uygun bir renk. Esmerler için riskli ne yazık ki:) Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum. Bana da beklerim https://birparcaomur.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinn <3 haklısın esmerlere pek gideceğini düşünmediğim bir ton

      Sil
  9. Bayıldım rengine tam da mevsimi mutlulukla kullan ☺️

    YanıtlaSil
  10. Kış mevsiminde, özellikle geceleri dışarı çıktığımda kullandığım bir renk. Denk gelirsem bir de bu markanın aynı rengini alayım.
    Teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam kış rengi gerçekten. Bu renge uygun bir kalemle çok kullanışlı olur <3 şimdiden güle güle kullan ablam <3 :)

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈