Sinem Pehlivan: DAX Supergro / Saç Uzatıcı ve Güçlendirici Bakım Yağı/ Saç Uzatma Rutinim

30.10.16

DAX Supergro / Saç Uzatıcı ve Güçlendirici Bakım Yağı/ Saç Uzatma Rutinim

    Merhabalar. Günün konuğu daha önce bir paket bitirip şuan ikinci paketini kullanmış olduğum Dax Supergro Saç Uzatıcı ve Güçlendirici Bakım Yağı. Bu yağ sayesinde saç uzatma rutinim nasıl şekillendi?


    Dax bildiğim kadarıyla bir Amerikan firması. Dax Supergro Saç Uzatıcı ve Güçlendirici Bakım Yağı bana ilk olarak firma tarafından gönderilmişti 2015 yılında. Ürünü kullanıp memnun kalınca bir tane de ben almıştım.

    Çok güzel bir içeriği sahip: Hindistan cevizi yağı, jojoba yağı, çay özü, papatya özü, badem yağı, aloe vera, susam yağı, bitkisel yağlar ve mineraller. İçeriğindeki hindistan cevizi yağı sayesinde diğer saç bakım yağlarına göre mis gibi kokuyor. Soğuk havalarda vazelin gibi katı bir formda bulunuyor. Beyaz yapıdaki bu ürünü parmaklarınıza aldığınız anda eriyor ve uygulaması çok kolaylaşıyor.


    Ben haftada iki kere tüm saç dibime masaj yaparak yaklaşık bir küçük ceviz kadar ürünü yediriyordum. ardından on dakika sonra tarak yardımıyla saçlarımı güzelce tarayarak Dax Supergro Saç Uzatıcı ve Güçlendirici Bakım Yağının saç boylarına da nüfus etmesini sağlıyordum. Saçıma bir poşet ya da bone geçirerek en az 4 saat bekletiyordum. Bu genelde bende 6 saat sürüyordu. 

    Bu rutin ile yaptığımda saçlarımı daha parlak ve sağlıklı göründüğünü fark ettim. Üründen bu açıda memnun kalınca bu rutini 3 ay boyunca tekrarladım. İşte o zaman saçlarımdaki uzamayı ciddi anlamda fark ettim. Böylelikle saç uzatma rutinim oluştu. 2015 kasım ayında göğüs hizasında kestirdiğim saçlarım inanılmaz bir şekilde şubat ayında 5 parmak kadar uzamıştı. Saçlarım normalde de güzel ve hızlı uzar ama bu kadar hızlı uzamamıştı. 
Kasım 2015

    Bu uzamadan memnun kalınca Dax Supergro Saç Uzatıcı ve Güçlendirici Bakım Yağını tekrar edindim ve haziran başına kadar kullanarak saçlarımı ilk kestirdiğim haline yani belime kadar uzatmayı başardım. Bu ürün ben de saç uzamasında da çok etkili oldu.

    Ürünü arındırma konusunda çeşitli düşünceler olsa da ben saçımı ıslatarak bebek şampuanı ile 3 yıkama sonucunda mis gibi arındırıyorum. Hem içeriği bakımından da bebek şampuanlarını çok sevdiğim ve yıllardır daimi olarak kullandığım için saç uzatma rutinimin vazgeçilmezi olarak yer alıyor.
Şubat 2016

     Artık haftada bir uygulama yaparak kullanıyorum. İkinci paketimin hemen bitmeme sebebi sanırım bu. Ama son zamanlarda yaşamış olduğum aşırı saç dökülmesi ile (mevsimsel ve strese bağlı kan değerlerimde bir sorun çıkmadı) bu ürünü kullanmayı unuttuğumu fark ettim. 

      Saçlarımı onarması, uzatması açısından Dax Supergro Saç Uzatıcı ve Güçlendirici Bakım Yağından  çok memnun kaldım. Sizlere de tavsiye ederim. Benim saç uzatma rutinim bu şekildeydi.

    Bu ürünü deneyenleriniz varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim :)

25 yorum:

  1. maşallah bebeğim çok güzel saçların, ben de çok memnun kalmıştım dax tan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim o senin güzelliğin <3 her eve lazım bu daxtan :D

      Sil
  2. Saçların çok hoş görünüyor, ben de güçlenmesi açısından kullanabilirim. Maşallah nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim. Güç ve parlaklık vermesi için tavsiye ederim <3

      Sil
  3. Bir dönem kullanmıştım. Ancak bende düzenli kullanamama sorunu var. Saçlarınız çok sağlıklı gözüküyor maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli kullanmayınca etkilerini iyi göremiyoruz sanırım. Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  4. Ay saçlar harikaaa!!!! Kalp kalp kalp! Dax Supergro'yu vaktiyle ben de kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şu an elimdeki maskerlerden sıra gelmiyor resmen! Ama alsam iyi olabilir :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3<3<3 teşekkür ederim Başak ablam çok mutlu oldum bu yorumunla <3 biraz azaltınca tekrar dax a dön derim çok etkili gerçekten. Öpüyorummmm çoook

      Sil
  5. nefis görünüyor saçın ...

    YanıtlaSil
  6. Sinem çok sağlıklı görünüyor saçların, bende hep arındırma kısmına takılıyorum. Bu kadar yoğun bir ürünü temizlemek çok şampuanlamayı gerektirir o da etkisini yok eder mi acaba diye. Sende oldukça iyi sonuç vermiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arındırma kısmına şu şekilde olursak takılmak lazım. Bu ürünü sürdüm hopp yarım saat sonra yıkayalım ve böyle 2-3 yıkamayla arındıralım dersek evet etkisini yok eder. Ama ben temiz saçıma 4-6 saat arası tuttuğum için zaten emebileceği maksimum yağı emmiş oluyor. Gerisi gitse de olur. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için <3

      Sil
    2. O zaman senin yönteminle uygulayacağım aldığımda. Teşekkür ederim :)

      Sil
    3. 4 saat en mükemmel saat <3 ama tutabildiğimiz kadar tutalım dışarı çıkmayacaksak. Rica ederim <3

      Sil
  7. Off saçlar muhteşem bence ♥♥♥

    YanıtlaSil
  8. Saçların harika.... Vallahi çok özendim. :) Bu ürünü ben de satın aldım ama henüz kullanmadım, açıkçası bu yazıyı okumak çok iyi oldu. Ben de senin gibi haftada iki kez uygulamaya çalışayım, hazır bu aralar evdeyken. Yarın da saçlarımı kestireceğim, benim için iyi bir başlangıç olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Blana'cım <3 hoş geldin bloguma. Haftada iki kez kullansan 1. ay parlaklığı ikinci aydan itibaren uzamayı görmeye başlarsın inşallah. Yeni tertemiz bir başlangıç olacak sağlıkla güzelce uzayacak

      Sil
  9. 6 saat çok uzun bir süre ama sonuçları çok güzel ve başarılı.Maaşallah çok ta sağlıklı görünüyor saçlarınız.Blogunuzu Google+ ekledim artık sık sık ziyaret ederim..Ben de sizi http://yesimlehertelden.blogspot.com/ sayfama beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 6 saat gerçekten çok uzun bir süre görünüyor. Ancak alışınca sorun kalmıyor. Akşam 6 da sürüyorum sonra yapmam gereken ne iş varsa yapıyorum. Zaten mis gibi kokusu var aklıma bile gelmiyor iş güç uğraşırken gece 12 de yıkayıp kurtuluyorum. Ama dediğim gibi 4 saat çoook ideal bir saat olur. Bloguna takibe aldım bile <3

      Sil
  10. dax kafi ölçüde kullanıldığında gerçekten çok güzel bir üründü yeniden almayı düşünüyorum hangi bebek şampuanı ile arındırıyorsun acaba :) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçının uzunluğuna gürlüğüne göre kullanım miktarı değişiyor tabi. Deneme yanılma yoluyla bunu da buluyoruz :D Ben Johnson's Baby şampuanını kullanıyorum sanırım bebekliğimden beri :D arada mini boy şampuanlar denesem de gözümde onun gibisi olmadı

      Sil
  11. saçının her iki halide çok hoş bebeğimm😘

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈