Sinem Pehlivan: Cosmed DD Kremi

19.10.16

Cosmed DD Kremi



  Selamlar herkese. BB ve CC kremlerden sonra yeni çıkmaya başlayan DD kremler de gündeme gelmeye başladı. Bugün sizlerle Cosmed DD kremi inceleyeceğiz.



    Ürünün içeriğinde Calendula yağı ve Aleo Vera bulunuyor. Hassaslaşan cilt dokusunu yenilemeyi vaat ediyor. Yapısı nedeniyle yağlı ciltlere önermiyorum.

    Kapatıcılığına gelecek olursak maalesef ki hiç bir etkisi yok. Gözenekleri bile kapatmada başarısız. Sivilce ve lekeleri de kapatamıyor. Güneş ışınlarından koruyucu etkisi var.

    Ürünün içerikleri ve vaatleri dışında ben bu ürünü rengi sebebiyle beğenmedim. Tek renk olarak piyasaya sürülmüştü elimde olanı bu. Şimdilerde farklı renkleri de mevcut. Bu sebepten yapısını denemek amacıyla ev içinde uyguladım. Bu yüzden diğer DD kremlerden farkı olan güneşten koruma faktörünü değerlendiremiyorum.
    Yapısı satenimsi. Kuru ciltli olduğum için akma bulaşma yapmadı. Bu özelliği ile kuru ve karma ciltlilerin sevebileceği bir yapıda.
SPF 50 koruma faktörüyle bildiğim kadarıyla piyasadaki en yüksek koruma faktörüne sahip.


    40 ml olarak satışa sunulan bu ürünün ambalajı çok kullanışlı. Tekrar alır mıyım? Renginin bana uymaması sebebiyle hayır almam. Sizler Cosmed DD krem hakkında neler düşünüyorsunuz? Yorum bırakırsanız çok sevinirim

10 yorum:

  1. dd krem hiç kullanmadım, bblerden o kadar memnunum ki daha üste geçmeye gerek görmedim... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de renk sebebiyle kullanamadım dışarıda hiç. Ama farmasi bb ve şu sıralar Cc kreminden çokk memnunum <3

      Sil
  2. Ben bu yaz Light rengini kullandım ve sevdim. Bir önceki sene elimde, bu senin bahsettiğin üründen vardı ve tabii ki kullanamamıştım. Ama Light olanı hem iyi bir koruyucu, hem üstüne hafif bir pudra ile günü kurtarıcı oldu. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kuru cildimde yapısını sevmiştim elimdeki bb ve ccleri tüketince bahar için bu ürünün light rengini alayım o zaman. Yorumun için çok teşekkür ederim Başak ablam <3

      Sil
  3. 50 günes korumasi cok iyiymis ama yagli ciltli olarak uzak durmaliyim sanirim, ayrica hic dd krem kullanmadim ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru ciltler ile çok iyi anlaşan ürünler genelde yağlı ciltleri deli ediyor. Formülünü incelemek, denemek gerekir böyle minik boyları yoksa bilinemez. Teşekkür ederim <3

      Sil
  4. Çok merak ettiğim bir ürün keşke rengi sana uysaydı olsun denemiş oldun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke :( ama light rengi de varmış onu deneyebilirim bakalım tester bulursam

      Sil
  5. BB, CC, DD kremlerin kapatıcılıkları gerçekten yeterli değil. Hele bazıları renk eşitliği bile sağlanıyor. DD krem hiç denemedim, hiç bir markada denemedim. Ama Cosmed'in selülit seti hariç kullandığım her ürününden memnun kaldım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle kapatıcılık sunmayan ürünler. Ama vaatleri de o yönde değil benim bildiğim kadarıyla. Ben ten ürünlerinde kapatıcı özellik hiç aramıyorum. Kızarıklığımı alsın yeter :D Ben cosmed ile genel olarak anlaştım gibi denediğim minik boylarıyla. Ama bizzat gidip koşa koşa almayacağım.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈