Sinem Pehlivan: Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30 Nemlendirici

9.10.16

Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30 Nemlendirici


    Merhabalar. Yaz aylarında cildimizin nemsizliğini çok fazla fark edemiyor olsak da içten içe bir kuruma söz konusu olabiliyor. Özellikle de güneşin etkisiyle. Bu ürünü ben çok severek mart nisan ve mayıs ayında kullandım. Sivilce tedavisi gördüğüm sırada imdadıma hızır gibi yetişti. Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30 Nemlendiricinin vaatlerini de sizinle paylaşmak isterim.

  • Cilt kusurlarını ve ince kırışıklıkları kapatıcı etki
  • Cilt yüzeyinde pürüzsüzleştirici etki ve çarpıcı ışıltı
  • Anti-ageing (yaşlanma karşıtı) ve yüksek güneş koruması
  • Derinlemesine nemlendirme
   Çok alerjik bir yapıya ve kuru hassas bir cilde sahibim. Sivilce tedavisiyle daha da hassaslaşmış ve kurumuştum. Baharın başlangıcı olan aylarda cildimi hem güneşten korumak hem de güzelce nemlendirmek için bu kremi kullandım.

    Bu ürünün en sevdiğim özelliği kokusu oldu. İçinde parfüm barındırdığını düşünmüyorum ancak verdiği o koku çok hoşuma gidiyor.Üründe paraben ve renklendirici bulunmuyor.

    Ürünün rengi elinize ilk sıktığınızda pembe ancak cildinize yedirince tamamen renksiz bir nemlendirici. Bazı okuduğum yazılarda bu ürünü baz olarak kullanabileceğimiz yazılmış. Ancak ben bu ürünü BB, CC ve fondöten altında denedim. Sonuç korkunçtu! Bu ürünü cildime sürüp emmesini yarım saat beklemiş olmama rağmen üstüne uygulamaya çalıştığım ürün anında pütürleniyor ve soyuluyordu. Zorla da renkli ürünü yüzüme yerleştirdiğimde ise terleme yaptığı an kustu ve sanki yüzüme kese yapmışım gibi bir görüntü oluştu. Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30 Nemlendirici  bu sebeple baz olarak kullanılmamalı benim fikrimce. 

    Hatta baz olarak kullanılmak bir yana yüzümüze çok fazla ürün uygulamamalıyız. Çünkü tek başına bile yoğun bir şekilde sürdüğünüzde aynı etkiyi gösteriyor. Nohut tanesi kadar bir ürün tüm yüzüme yetmedi. Yaklaşık 2 nohut tanesi büyüklüğünde ürün alarak kalanı da boynuma yediriyordum.

    Peki son olarak toparlamak gerekirse ben Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30 Nemlendiriciyi sevdim mi? Kesinlikle evet. Sizinde kuru cildiniz varsa ya da yer yer ( yanaklarında) kuruyan bölgeleriniz varsa, yüzünüze kat kat ürün sürmeyi sevmiyorsanız ( ki ben nemlendirici üstüne serum üstüne güneş kremi süren insanlar biliyorum) bu ürün sizin kurtarıcınız olacaktır. Sürekli çantamda bulundurdum. Cildimi nemsiz hissettiğim anda yeniledim. Bu ürünün hem nemlendirmesini hemde 30 koruma faktörü içeren koruma işlevini de kuru ve hassas cildimde bahar aylarında yeterli buldum. 

    İndirimde gördüğümde tekrar almayı düşünüyorum. Ya da şuan biopuanlarım ile alabilirim :D emin değilim krem stoğum eriyince karar vereceğim.

    Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30 Nemlendirici bizlere Balıkesir Blogger Buluşması Etkinliğinde Bioderma firması tarafından hediye edilmiştir. Ürünün hassas ve kuru ciltler üzerinde etkisini ürün bitene kadar kullanarak tarafsızca yorumlamış bulunuyorum. #maviyleprojectpan etkinliği ile bu ürünü sonunda bitirdim.

Sevgiler.

12 yorum:

  1. eline sağlık bebeğim yine harika yazmışsın. bu seri benim cildime uygun değil ama bilgi sahibi olmak istiyordum, kardeşime daha uygun çünkü. öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim beğenmene çok sevindim. Benim gibiyse cildi ürün önerilerim olur kendisine öptüm! <3

      Sil
  2. Karmadan yağlıya dönük cildimle anlaşamaz o zaman. Emilimi zor olan ve pütürlenen ürünleri sevmiyorum, kuru ciltler için kış mevsiminde iyi olabilir gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusma yapabilir bahar aylarında ama kışın kuruyan bölgeler varsa az miktar uygularsan sorun çıkarmaz gibi.pütürlenmesi gerçekten sinir bozucu. Sanki yüzümü keselemişim gibi oldu :(

      Sil
  3. blog keşif etkinliğinden geldim , bende beklerim... sevgiler....
    wwww.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzuuuun zamandır takipteyim seni ben zaten canım. Hoş geldin tekrardan <3

      Sil
  4. anlattığın kadarı ile makyaj altı değil gece kullanabilirim gibi geldi bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spf özelliği gece kullanımı için sıkıntı yaratır mı bilmiyorum ama makyaj altı için gerçekten önermiyorum bu ürünü :(

      Sil
  5. Ay yaşa! Bak bu makyaj bazı olmuyor kısmını iyi ki okumuşum; yoksa boşuna alacaktım. Çünkü işe giderken mutlaka fondöten sürüyorum ve alıp da böyle alttan soyulsa falan herhalde oturur ağlardım! Mutluluğu başka ürünlerde arayacağım; halbuki elindeki duruşu da çok hoşuma gitmişti, kısmet :) Sevgiler Sinem'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de makyaj bazı olarak kullanılır yorumlarını görünce denemek istemiştim Başak ablam. Ama cidden yüzüm böyle keselenmiş gibi olunca yok bir daha tövbe öyle uygulamam dedim. Tek başına verdiği nem de parlaklık da çok güzel aslında ama makyaj bazı olarak cıkss olmamış. <3

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈