Sinem Pehlivan: Nerelerdeyim? Sosyal Medyada Uzun Zamandır Neden Yokum?

28.10.16

Nerelerdeyim? Sosyal Medyada Uzun Zamandır Neden Yokum?

    Fırtınalı bir akşamdan herkese merhabalar. Beni instagram, facebook ve blog üzerinden takip edenler bilirler. Bloguma yazı girmesem bile en azından instagramdan paylaşımlar yapıyordum. Ancak 12 gündür ağır bir şekilde gripsel başlayan bir hastalık yaşıyorum. Grip olarak başladı ama 4. günden sonra öksürük haline büründü. Sanki ciğerlerim yerinden çıkacak gibi oluyordu. Doktor desteği ile ilaç tedavisine başladık bakalım. Öncelik ciğerlerimin temizlenmesiymiş, öksürüğü sonra kesmek için çare bulacakmış sevgili doktorum.

     Belki bilmeyenleriniz vardır. Akademisyenlik düşündüğüm için dil sorunsalını halletmeye çalışıyorum. YDS Akademiye başladım. 3 haftadır. B1 seviyesindeyim. Bir sonraki ay B1 ve B2 yi birlikte alacağım. Aralık sonuna kadar bu iki kuru da bitireceğim Allah'ın izniyle. Ardından ocakta YDS kursu başlıyor. Nisana kadar da onunla cebelleşeceğim. Umarım 65'i aşarım ve içim rahatlar. Bunun dışında özel ders veriyorum 6. sınıf öğrencisine. Haftada iki gün akşam saatlerimi onunla geçirmiş oluyorum. Ayrıca bir ilkokulda sınıf öğretmenliği (etüt öğretmenliği) yapıyorum.Dikkat eksikliği olan bir öğrenci ile birebir çalışma imkanı sunuldu bana. Aynı zamanda da Sınıf Eğitimi Yüksek Lisans öğrencisiyim. Birden fazla yere yetişmek ilk kez bu kadar zorluyor beni.
     Sabah 9'da çıktığım eve aksam 9'da geliyorum. Özellikle boğaz harbi! yaşarken boğaz patlatmak, bu mesleği yerine getirmek çok zor. Tam geldim artık dinleneyim diyorum hopp aklıma yüksek lisans ödevlerim geliyor. Yemek ye , duş, az dinlenmece derken saat oldu 11 :D hadi bakalım ödevlere başla kızım diyorum. Çoğu zaman 2-3 e kadar ancak bitiriyorum. Sabah da 6-7 gibi biyolojik olarak uyandığım için uykusuz kalıyorum açıkçası. Şimdilerde alıştım bu duruma ama sanırım bünyem kaldırmamaya başladı.
      Hastalık ve yoğunluk devam ederken pazartesi günü telefonum bozuldu. Şarj olmuyordu. Garantiye yolladım. Bakalım ne zaman gelecek. Abim takibini yapıyor kendi firması olduğu için. Bu yüzden her şeyden çok uzak yaşıyorum. Hatta bugün yüksek lisans derslerim vardı 29 Ekim sebebiyle iptal olmuş, gruba yazılmış ama tabi ben görmemişim. Sabahın köründe o fırtınada kalkıp okula gittim. Hastalıktan, uykusuzluktan ölüyorum tabi. Üstüne bir de özel günler ! gelince işteeee şimdi oldu dedim içimden.
      Okula gittim kimse yok. SMS attım bir arkadaşa öyle öğrendim derslerin iptal olduğunu. Meğer hocam da bana mail atmış ( canım hocam ya ödevimi mail attığımı görünce bilmediğimi düşünmüş) tabi ben o maili de görmemişim. Neyse sonuç olarak tıpış tıpış eve geri geldim.
       Başıma gelmeyen kalmadı vallahi. Ama yine de daha kötü ne olabilir ki demiyorum. Çünkü biliyorum her zaman daha kötüsü var :D ben öyle deyince de hemen benim başıma geliyor :D
       Son zamanlarda yaşadıklarım bunlar. Sizden ne haber? Yorum bırakırsanız çok sevinirim. Azıcık dertleşelim :*

7 yorum:

  1. geçmiş olsun canım bu havalar adamı hasta ediyor. umarım her şey istediğin gibi olur bende şuan 3. sınıf işletme öğrencisiyim. okulu bitirdikten sonra yurtdışında yüksek lisans yapmayı düşünüyorum ama ingilizcem A2 seviyesinde sence nasıl bunu geliştirebilirim kendi kendime. araştırmalar yaptım bir iki kitap gördüm sence onlarla çalışsam video kitap vs. halledebilir miyim en azından okul bitene kadar B1 seviyesine gelir miyim ne dersin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım havalar cidden hastalık habercisi. A2 seviyesindeysen B1 seni zorlamayacak. Bu bölümde bolca kelime öğrenmek var.Grammer yapılarını da az buçuk gösteriyorlar. Ama yurt dışında yüksek lisans için B1 yeterli olmayacak canım. Akademik çeviriler için daha da geliştirmelisin. Ve yds şartı da var diye biliyorum ben. Kendi başına çalışarak yaparsın istekliysen ve seviyorsan. Ben de o istek ve nefret bulunuyor . o yüzden bir kurumla başladım. Bana konuşmak gerekmiyor ama sen orada yaşayacağın için konuşman da gerek

      Sil
    2. Umarım zamanla olacaktır canım benim 😘

      Sil
  2. bu koşuşturmacaların, emeklerin karşılığını alıyorsun ve alacaksın canım benim! şimdi çok yoruluyorsun ama değecek =) geçmişler olsun bu arada, aman vitamini minerali eksik etme =) öpüyorum kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah değer canım umarım başarılı olurum bu yolda :D çok teşekkür ederim vallahi ciğerlerim karda yatmış gibi güm güm. İlaç delisi oldum. <3

      Sil
  3. Cok gecmis olsun seni cok iyi anliyorum, sabir ve kolayliklar diliyorum, dilerim hersey istedigin gibi sonuclanir canim, güzel haberlerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin izinden gitmeye çalışıyorum elimden geldiğince zorluyorum sınırları. Ah şu yabancı dil sorunsalı olmasa gerisi koymaz bana :( Umarım nisanda istediğim puanı alıp atama bekleyeceğim canısı. Çok teşekkür ederim desteğin için

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈