Sinem Pehlivan: Unutulan Onluk ( Eldeli Toplama İşlemi) ÇOMÜ-Sınıf Öğretmenliği

10.9.16

Unutulan Onluk ( Eldeli Toplama İşlemi) ÇOMÜ-Sınıf Öğretmenliği







    Merhabalar. Son zamanlarda blog yazarlarının ayrıca youtube hesabı açtığını da sıkça görüyoruz. Ben de yaklaşık 2 yıl önce Matematik Öğretimi 2  dersi için bu kanalı açmış ve videomuzu yüklemiştim. Çocuklarda en büyük problemlerden biri olan Eldeli Toplama İşlemindeki hatayı gözler önüne serdik. Çocuklarda toplama işlemi yaparken bu hatayı sıkça görüyoruz. Bunun önüne geçmek için biz arılarımızdan ve birlik-onluk kavramlarından yararlandık.
    Dilerim bu video sizlerinde işine yarar. Görüntü kalitesi için üzgünüz. İPhone ile çekildi ancak yüklediğimizde bu kaliteye düştü anlamsızca. Olsun en azından bu bizim ilk video deneyimimiz. Dört kafadar, dört sınıf öğretmenliği öğrencisi; henüz öğretmenlik bilgisi almadan önce neler yapmaya çalışmış buyurun izleyelim :) Sosyal medya hesaplarınızda paylaşırsanız çok mutlu oluruz.

    Yeni nesil öğretmenler geliyor. Daha güçlü, daha düşünceli, daha çocuk seviyesine inebilen. 2 yılda daha çok şeyler öğrendik ve denedik. Bir günde hazırladığımız bu videoda bizim ilkimiz olsun.
     İyi seyirler.

4 yorum:

  1. Bilgilendirici videolar paylaşılan kanallar harika . Sizi taktir ediyorum.
    Bana da beklerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmenize çok sevindim çok teşekkürler <3 ben de uğruyorum hemen

      Sil
  2. Tebrik ederim gerçekten :) eğitimde öğretmen öyle büyük bir etken ki umarım her şey gönlünüzce olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. inşallah her şey çok güzel olacak ülkemizde bir gün <3

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈