Sinem Pehlivan: Project Pan/ Ürün Bitirme Projesi Güncelleme #2

2.12.16

Project Pan/ Ürün Bitirme Projesi Güncelleme #2


Sevgili İlknur ablamın başlattığı #maviyleprojectpan etkinliğine gecikmeli de olsa ben de katılmıştım. 2 Ekimde.İlk yazımı okumayanlar lütfen buraya TIKTIK. İkinci yazımı okumak için buraya TIKTIK. Bu üçüncü yazım. Tam iki ayı geride bıraktım. Bu ay çok verimli geçmedi çünkü minnoş boylar bitip büyüklere geçince azalttım ama bitiremedim. Önceki ay bitirdiklerimin yanına bir yazı yazmayacağım ayrıntılı incelemesi varsa linklerini bırakacağım. Böylelikle bu ayın verimini görmüş oluruz 


1-Clinique Even Better: Bitti. Sivilce yaptı bir daha almam. :(
2-Avene 30 spf Güneş Kremi:
3-Sebamed 50 spf Güneş Kremi: 
4-Bioderma Hydrabio Perfectur spf 30: TIKTIK .
5-Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion: Yeni başladım bir parmak azalma oldu :)
6-Clinique All About Eyes: 2 aydır kullanıyorum. 5 ml. O kadar çok beğendim ki büyük boyu pahalı geldiği için minnoş boyunu aldım set içinde. 💕💖💘💗



7-La Strada Peeling: La Strada yazısına kadar geldim. Bunu bitirmek çok uzun sürecek.
8-Clinique Köpük Temizleyici: Sıfır ürün. Henüz başlamadım.
9-Avon Makyaj Temizleme Sütü: Yıllardır tek geçtiğim ürün.Kanıtı TIKTIK Öpücüklerin hemen altına kadar kullandım. Bu ay biter 💖

 10-Avene Thermale Cleanance: 
11-Bioderma Sensibio Gel:Bitmiyor ki lanet!
12-Cyrene Micellar Water:  Kokusu sebebiyle başta çok zorlandım. Ama şuan alıştım ve dibinde iki parmak kaldı.Nereden elime gelmiş bakın TIKTIK


 13-Bioderma Photoderm Max 50+ Güneş Kremi: Bahara kaldı. Ayrıntılı yazısı için TIKTIK. 
14-Vichy Termal Su:  Ayrıntılı yazısı için TIKTIK
15-Cyrene Moonlight Beauty Serumu: Azaldığını bile fark edemiyorum 😐 Ömrü iki yılmış nasıl bitsin iki ayda.
16-Excipial Lipo Emülsiyon: 


17-Dax Supergro: Tamamen bitirdim . Ayrıntılı yazısı için TIKTIK 
18-Farmasi Hand Cream: Kokusunu hiç sevmediğim için bir kez kullanmıştım.Yeşil öpücüklü yere kadar geldim.
19-Fuss Wohl Ayak Kremi: Rossman'dan aldığım bu ayak kremini çok sevdim.Öpücüklü yere kadar indirdim.
20-Bebek yağı: 

21-Loreal Elseve Direnç Şampuan ve Saç Kremi: 
22-Avon Fas Argan Yağı: 3-4 yıldır düzenli kullandığım tek ürün. Kanıtı TIKTIK
23-Gliss Sıvı Saç Kremi: Bu ay bir tane daha bitirdim aynısından. Şimdi başka bir çeşidinde sıra.

24-Flormar Mystic Oriental Body Lotion: İğrenç kokuyor parfümüyle hiç alakası yok almayın. Bitti.
25-Flormar Mystic Oriental Parfüm: Bir ayda bitirdim yahu bunu da. Ama sevdim yalan yok.
26-Flormar Mystic Oriental Vücut spreyi: Fotoğrafa koymayı unutmuştum ya o yüzden böyle yorumluyorum. Onu da yarıya getirdim.
27-Bergollo Parfüm: 289 numara.Ayrıntılı yazısı için TIKTIK
28-LR Aloe Vera Rollon: Günahına girmişim. Bitti. Yazısı gelecek inşallah.
29-Bio True Lens solüsyonu: Vazgeçilmezim! Bitti.
30-Benri Oje çıkarıcı: Bitti. Şişesini kullanırım ama almam bir daha.
31-Colgate Diş macunu. En az bir iki ay bu ürünü kullanmak istemiyorum. Diş etlerim çok ama çok zarar gördü.
32-Palmolive Body Butter Çilek Rüyası: Bir iki kullanıma bitmiş olacak bitti sayabilirim :D
33-Neo Life Sıkılaştırıcı Krem: Bu ay hiç kullanmadım. ben bunu da bahara bırakacağım gibi görünüyor.
34-Nivea Vücut Losyonu: Bitti. Klasik nivea kokusu ve nemlendirmesi. Bir daha almam.
35-Rexona Deodorant: Bitti. Bir daha mı? Asla! Astım olmak istemeyen almasın. İndirimde ne çok almışız nasıl bitecek diğerleri bakalım.


36-Farmasi Ruj Testerları: Bu ay pembe olanını bitirdim. Büyük boyunu almam. 
37-Farmasi Happy Face Pudra: Yaza bırakılanlardan. Kuru cilde pudra ne alaka be!
38-Bioderma Atoderm Lipbalm:.
39-Farmasi Matte Lipstick: Bu ay iki kez kullandım.
40-Flormar Extreme Color Lip 1960's : Veee bu ayın şampiyonu... Sanırım en az 15 gün bunu kullandım. Pudra ile sabitleyince muhteşeeem 💘 Tabi bitmedi orası ayrı. Ama bu hırsla yarılarım ben onu.
41-Farmasi BB Cream: Öpücüklü yerlere kadar bitirdim. Son iki üç parmak ürün kaldı. Ama bu ürünü şimdi koymakla hata yapmışım. CC krem ile dönüşümlü kullanıyordum. Artık tamamen CC ye dönüyorum. Onu bitireceğim bu ay bunun yerine.

42-Avon Boost İt Maskara: 
43-NYC Big Bold: Kirpikleri birleştirmeye başladı bu ay biter sanırım.
44-Flormar Miracle Pen Black: Bitti. Bir daha almayacağım.
45-Flormar Miracle Pen Blue: Bahara kalsın. Bozulursa da çöpe gitsin. Rengin güzel tamam ama o koku ne ya?
46-Flormar Colorliner Brown: Kullanmaya devam. Ama sıkıldım.
47-Emily 201 Dudak Kalemi: Yarılamışım. Çünkü farmasi tester ruju sürmeden hep bununla çerçeve yapmışım. Ayrıntılı yazısı var TIKTIK
48-Avon Color Lip Pencil: Sertleşmeye başladı. Sanırım bu ay kullanıp sonra çöpe gidecek.
49-Kaş Kalemi: Bitmiyor. İlginç! Rengi de bir ilginç zaten kızıl kahve 😊 



50-Wet n Wild Brulee Farı: Zaferrrr! 💪💪💪
51-Catherine Arley Allık:  Kullanmayacağım kesin olduğu için başkasının oldu. 
52-Catherine Arley Far Paleti. Kahve ve siyahı tamamen bitmişti bu ay da kızıl ve altın tonunu bitirdim. Grinin desenini bile silemedim. 
53-Rubby Rose Far Paleti: Altın ve kırık beyaz renginde oyuklar açtım. Bu ay mürdüm bir kere kullandım. 
54-Color Me 03 Pudra: Oyuldu oyuldu çöp oldu. Hayde! Bir ton koyusu varmış elimde şimdi ona geçeceğim.


Benim project pan etkinliğim bu şekilde gidiyor. Ya da gitmiyor bilmiyorum. İlk ay 15 ürün bitirmiştim, bu ay 12 ürün bitirmişim. Bitmeye yüz tutanlar da olmuş. 27 ürüne doğrudan ya da dolaylı olarak veda ediyorum. Geriye 27 ürün kalmış durumda. Bakalım son bir ayda neler neler yapacağım.
Sizde durumlar nasıl?

28 yorum:

  1. Avonun argan yağını iki üç kere kullandım kokusuna bayılıyorum. Şimdi elimde panteneninki var o da fena sayılmaz :)

    YanıtlaSil
  2. Yoğun çalışmışsın Sinem, bu ay bitirebileceğin içinde az kalan baya ürün var orda. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkılmalar başladı bende yavaştan ama bitireceğim inşallah. Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Sinem kalanlardan azalanlar çoğunlukta, bence çok iyi gidiyorsun, ha gayret diyorum :) Ben de çoğunun dibindeyim, sene sonuna hepsi değil ama çoğunu bitireceğiz. Kalanları da sonraki projede bitiririz artık :) Haftaya ben de güncelleme yazımı yayınlayacağım, senin yazının linkini de ekliyorum. Bir ayımız kaldı :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 54 ürünle girmiştim 40 ı bitse muhteşem olacak. Zorluyorum açıkçası sıkıldım artık bu ürünlerden. Yanlış seçimler de yapmışım. Çok teşekkür ederim. Bekliyorum merakla güncellemeni <3

      Sil
  4. Clinique bende de sivilce yapmisti, ha gayret canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha denemem bile onu görsem :( bitecek inşallah <3

      Sil
  5. benim sanırım proje sonunda 3-4 ürünüm kalacak :( eğer zamanı geldiyse çöpe atarak sayabilirim. Yine de çok fazla bitirmişsin canım tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabrediyorrr.... :D böyle bir kazak yaptıracağım kendime. Hepimizin ürünü kalacak geriye hepsi bitmez ama olsun yine de devam

      Sil
  6. for developers is fat burning and muscle boom - so that makes it a no-brainer for loads of humans. another positive advantage worries staying power at some stage in
    http://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    YanıtlaSil
  7. Vichy termal suyu ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet başarılı ama aveneyi daha çok sevdim <3

      Sil
  8. öpücüklerden ürünler gözükmüyor canım yazarak çok sevdiğini belirtebilirsin bence :D

    YanıtlaSil
  9. Epey güzel bir perfomans Sinem'cim çok çok tebrikler!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablam <3 bitireceğiz inşallah

      Sil
  10. Gliss onarıcı sıvı saç kremi almıştım denemek ve yazısını yazmak kısmet olmadı henüz....Bayağı da bol çeşit varmış.Kolay gelsin.Bitsin yerine daha da güzelleri gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gliss'in bu çeşidini denemediysen mutlaka dene <3 biter inşallah hepsi

      Sil
  11. Gayet iyi gidiyorsun gibi geldi bana :) Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. helal olsun be sana güzelliğim yaa!! azimle projeyi yurutuyorsun ^^ sevgiler kuzum <3

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun yeni blogun bir tanem:))

    YanıtlaSil
  14. Masallahhhh ne ara bunları kullandın 😃

    Kelebeğin tanıtım yazisindan geliyorum.Çok hoş bir paylasımdı 😃 blogunu takibe alıyorum banada beklerim sevgilerimleee 😃

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar da tatlış bir blog dedim ve hemen abone oldum başarılaaar :)

    YanıtlaSil
  16. Farmasi Matte Lıpstıck rengi çok güzel 💞

    YanıtlaSil
  17. Ben de o 54 ürünü 1 ayda mı bitirdin diyecekken yazının sonunda cevabımı almış oldum :))))

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈