Sinem Pehlivan: Fırça Satışı

1.3.15

Fırça Satışı

Herkese merhabalar bundan aylar önce bir yurt dışı alışverişimden bahsetmiştim sizlere. Hatırlamayanlar için Tık Tık :)

Paylaştığım sosyal mecralarda fırçalarla ilgili çok soru geldi. Hatta benim fırçalarımı satın almak isteyenler oldu. Fırça yıkamaya pek üşenen biri olarak bu fırçalardan da hazır memnun kalmışken farklı renklerini sipariş vereceğim. Madem kendime sipariş veriyorum yurtdışından alışveriş yapmaya çekinenler için de bir satış düzenlesem fena olmaz dedim :)



Yukarıda görmüş olduğunuz birinci seti kargo dahil 50 TL ye
ikinci seti de ( benim bayıla bayıla kullandığım fırçalarım <3) kargo dahil 60 TLye satacağım ilgilenenlerin bu postun altına yorum bırakmaları. Kesin alıcıyım ödeme koşullarını öğrenmek istiyorum diyenlerin de blue_girlsinem@hotmail.com  adresine mail atmaları rica olunur.
Şimdi daha ayrıntılı bir kaç fotoğraf daha paylaşıp bu yazımı da sonlandırıyorum :) Hoşça kalın.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈