Sinem Pehlivan: Geri Dönüş ve Şirine'm

18.6.14

Geri Dönüş ve Şirine'm

                         Şirine'ye Merhaba Diyelimmm.....
Herkese merhaba. Umarım keyifleriniz kıyaktır :D Çünkü benim iyi gidiyor bu aralar. Blogumla 1 ayı geçkin ilgilenemiyordum. Sebebim çok tabi. Finaller, proje ve ödev teslimi, abimin düğün hazırlıkları vs. Çoğunu atlattım. Şimdi sıra abimin düğününe geldi. 20-21 haziranda onu da atlattıktan sonra her gün en az bir yazıyla karşınızda olacağım. Artık bir düzene oturtma vakti geldi de geçiyor sanırım.

Bugünlerde ki tek eğlence kaynağım bu telaş içinde , 40 gün önce doğan kedim Şirine :)
Ailemizin yeni üyesi. Babam Yıldız'ın ( Şirine'nin annesi) ilk hamile olduğunu öğrendiğinde küplere binmiş istememişti. Ancak tabi Şirine doğunca işler değişti.


Bu Yıldız'ın 3. yavrusu. Artık kısırlaştırmak farz oldu. Küçük hanım çok yoruldu daha fazla gebeliği kaldıramaz. Şimdi küçük ptırcığımın resimlerine geçelim :)


Böyle sevimli göründüğüne aldanıp ben onu ısırırım yerim demeyin hiç :D Çünkü tam aksine o sizi ısırıyor. Neden böyle olduğunu bilmiyorum. İlk abisi de 10 günlük ısırmaya başlamıştı. Sonra çok yabanileşti. Şuan kendini annem hariç kimseye sevdirmiyor. Hemen tırmalayıp ısırıyor. Umarım Şirinem öyle olmaz :(


40 günlük olmasına rağmen maşallahı var Şirinemin. Çünkü tek yavru. Annesinin şansına hep tek yada 2 yavru doğuruyor . Biri diğerinden küçük doğduğu için yaşama tutunamıyor. Şirinem tutunan bebeğimiz oldu. 1 haftadır ekstra besinlere de geçtik. Annemizin sütü yetmiyor. Biz hayvanlarımız için mama kullanmıyoruz. Çünkü sevmediler ve alışamadılar. Yağlı,tuzlu ve şekerli gıdalardan mümkün oldugunca uzak tutup öyle beslemeye çalışıyoruz. Çoğu yerde bununla ilgili çok eleştirildim . Hayvan ev yemeği yer mi? dondurma yalar mı? daha çabuk ölmesine sebep olacaksın falan filan. Doğruluğu nedir bilemem. Ama abimin kedisi de ev yemekleriyle beslenirdi ve öldüğünde 15 yaşındaydı ve şuan evimde bulunan tüm kediler halinde memnun ve hiç bir hastalıkları yok. 

Hayvan nüfusu insan nüfusunu geçti diye kızıyor babam :D Eee adam haklı. 6 kedi 1 köpek yengemin gelişiyle 5 insan :D Bizim aile baya kalabalık.
İlerleyen günlerde hayvan bakımı, haysev derneği, yavru kedi bakımı, yavru köpek bakımı, hayvan eğitimi, kum terbiyesi vb konularla ilgili yazılarda yayınlayacağım takipte kalın :)
Sevgiler ....


2 yorum:

  1. Çok şeker Şirinecik , o ısırsın olsun :) Bizim kızlar da vahşi. Evde 2 kedi 1 köpeğim var , kediler birlik olup köpoşuma saldırıyorlar. Ben de blogumda , facebook sayfamda yer veriyorum canavarlarıma :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen takibe alıyorum canım seni :) hayvan aşkımız sonsuz olsun diyorum. Benim köpeğimi kediler büyüttüğü için kendini kedi zannediyor. 6 kediyle çok barışık yaşıyor. Ama başka kedilere savaş açıyor :D Sana da kocaman sevgiler

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈