Sinem Pehlivan: Eyüp Sabri Tuncer Alışverişim

27.6.14

Eyüp Sabri Tuncer Alışverişim

Selam fıstıklar... Hepimiz tester alamamaktan pek şikayetçiyizdir eminim. Yüzlerce liralık 
alış verişlerimizde 2 tester göndersinler diye bir yalvarmadığımız kalıyor. Ama bu durumda olmayan bir site buldum sonunda.
"Eyüp Sabri Tuncer"
Böyle bir site daha önce görmedim ben. Vallahi billahi görmedim :D O derece şaşırdım yani. Siz düşünün artık. 
EST kolonyalarını hep beğenmiş biri olarak vücut spreylerini denemeyi çok istemiştim. Ama şimdi hangi kokuyu alsam ? Acaba beğenecek miyim? Derdine düştüm yani
Ardından youtuber " miss ebi " den öğrendiğim kadarıyla sadece kargo ücreti ödeyerek testerlarını alabilirmişiz.
EST'in sitesine girerek canlı iletişime geçtim. Tester gönderebilir misiniz diye sordum. Sağ olsunlar öyle bir paket hazırlayabileceklerini söylediler. 



              Ve yukarıda gördüğünüz tester ürünlerini gönderdiler. İşin tuhafı kargoyu almaya gittiğimde ücret talep etmediler. Alıcı ödemeli ama bu dedim. Ödenmiş dediler . Çok tuhaf bir durumdu. Anlayacağınız ben bu testerlara ücretsiz sahip oldum. Çok ama çok mutluyum.

Şimdi gelelim bu testerlarda neler neler varmış :)
1. set : Koku ıslak mendil setleri : Henüz açmaya kıyamadım ama her çeşit koku mevcut. Büyük ihtimal gül ve turunçgil kokularına bayılacağım :D İsteyenlere bunları bir kutu içinde sanırım 100 adet halinde gönderebilirlermiş. Canlı iletişimden sorup öğrenebilirsiniz.


2.set: El ve vücut losyonu 5 adet göndermişler. Bunu özellikle sıcak bir duştan sonra kuruyan cildimde deneyip sizinle yorumlarımı paylaşacağım.

3.set: EDT seti. 5 adet. henüz kullanmadım. Ama beğeneceğimi düşünüyorum

4.set: Zeytinyağlı sıvı sabun 5 adet. Mis gibi kokuyor ve elleri yumuşacık yaptı. Çok beğendim. Bütçemi toparladığımda alabilirim.

5.set: Asıl amacım olan vücut spreyleri. 25 adet. Bir kaç tanesini hemen kullandım dayanamadım. Sevdiğimde oldu sevmediğim de  . Bayıldığım bir kokuda oldu tabi. İlerleyen günlerde bitenlerimde görürsünüz.

Özellikle vücut spreyi testerları en az 3 kullanımlık arkadaşlar. Şaka gibi bir durum. İçlerinde sıkınca sıvı şekilde çıkıyorlar aman dikkat diyorum. Giysi üzerinde leke bırakıyorlar maalesef :( ama ben boynuma, enseme ve bileklerime uyguladım. Ona rağmen bir tester tam 4 gün gitti. Kokuları da çok yoğun , yıkanmadıkça çıkmadı üstümden.
Hepsini deneyip sizlere yorumlamak için can atıyorummmm :)
Şimdilik bu kadar benden :) Bu tester setini bence sizde almalısınız. Öpüldünüz <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈