Sinem Pehlivan: Hayata Küstüm

23.2.14

Hayata Küstüm

Bu aralar neyim var bilmiyorum. Bir haller oldu bana. Ne bloga yazı yazasım geliyor ne de başka bir şey yapasım. Yarı yıl tatilinden sonra toparlayamadım kendimi.

Yarı yıldan beri sorunlar peşimi bırakmadı. Eve giderken şampuanımı götürmediğim için teyzemin anneme getirdiği şampuanla yıkadım. Annemin saçını güçlendiren o şampuan benimkileri kökünden döktü.

Buraya geleli 13 gün oldu hala saçım avuç avuç dökülüyor. O da yetmezmiş gibi bütün yüzüm 20 gündür sivilce içinde. Bir türlü düzelmedi. Hayır yani derdin ne be saçım!! cildim!! bir kendinize gelin yaa. Cinnet geçirdim yeminle!!!

O da yetmezmiş gibi şimdi bir de grip yakaladı beni :((

Geldi mi hepsi birden geliyor bana.!!!

Öyle dertlendim ki bu durumdan sinirlerim tepeme çıktı yani. ne yapsam ne etsem bilemedim. Youtube kanalıma bitenler videosu için ürün biriktiriyordum. Aksam bir esti bana hepsini toplayıp çöpe attım.
Allah aklımı korusun!!

2 yorum:

  1. Aksiliklerden başında anlaşılan umarım en kısa zamanda geçer gider.Blogunu yeni keşfettim ve çok beğendim :)
    Bana da beklerim mineeegunaydin.blogspot.com.tr
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) inşş geçer hepsi canım teşekkür ederim hemen geliyorum bloguna :))

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈