Sinem Pehlivan: Sosyopix / Anılarına Dokun

12.11.16

Sosyopix / Anılarına Dokun


    Selamlar :) Anılarını somutlaştırmayı sevenler burada mı? Şimdi sizleri çok güzel bir firmayla tanıştıracağım. Sosyopix Anılarına Dokun <3 Balıkesir Blogger Buluşması Etkinliğinde sponsor firmalarımızdan biriydi. Bize gönderilen fotoğraflarımız mini kare kart ve polo kartlardı.

    Özel günlerimiz için birçok hediye seçeneği de bulunuyor. Ve anıları benim gibi somutlaştırmayı sevenlerdenseniz, mutlaka bu siteye göz atmanızı tavsiye ederim. Özellikle şu sevgililer günü için çok hoş olmaz mı? (Maşallah bu güzel çifte)
sosyopix sitesinden alıntıdır.

    Benim gözüme kestirdiğim birkaç ürünü de sizinle paylaşayım.
Sosyopix sitesinden alıntıdır.

   Buzdolabımın üzerini süslemek için bunlardan yaptırmayı düşünüyorum en yakın zamanda TIKTIK
sosyopix sitesinden alıntıdır.

    Bir diğeri de odama asmak için istediğim 50x50 Kanvas Tablo . Bunun dışında Sosyopix'in çok güzel bir uygulaması var.Ürünleriniz ile fotoğrafınızı #sosyopix hashtagi ile instagram veya facebook üzerinde paylaşarak 10 TL indirim kazanabilirsiniz.
   Sevgiler :)

16 yorum:

  1. yılbaşı için hediye olarak sosyopix ten bir kutu yaptırmayı düşünüyorum ben de =) harika bir fikir katılıyorum, senin resimlerin de pek güzel olmuş =) eline sağlık şeker <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bebeğim <3 <3 <3 çok güzel bir hediye bence

      Sil
  2. Great photos :)

    Have a nice day! :)

    YanıtlaSil
  3. Hemen gidip inceleyeceğim siteyi sağol canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim özel günler ve anılar için çok hoş bir seçenek <3

      Sil
  4. Aaa hashtag ile paylaşmıştım ben de, bir sonraki sipariş için aklımda olsun da indirimimi kullanayım madem :))) Çok şeker bir site ayrıca, baskıları da çok kaliteli! Güle güle kullanalım! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baskıları gerçekten çok iyi. Foto boyutunu ayarlamak lazım benimkiler büyük kalmış biraz kırpılmış mecburen. Teşekkür ederim Başak ablam <3

      Sil
  5. Şu kalpli mandallı olanlar çok güzelmiş....Anılarını istediğin yere as....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya özellikle böyle anı köşesi olayını çok sevdiğim için benim de gözüm onlarda :D

      Sil
  6. Çok güzel yaaa bayıldım 😊

    YanıtlaSil
  7. Ben de 2017 takvim kutusunu yaptıracağım sanırım :)
    Ne kadar güzel değil mi anılarımıza böyle şık dokunuşlar :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba tatlı bloğunuzu takibe aldım 😊 banada beklerim. Bu arada fotoğraflar çok güzel ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoş geldiniz ben de geliyorum hemen <3

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈