Sinem Pehlivan: LR Zeitgard 2 Anti Age Cihazı / Zamanı Durdurun

19.11.16

LR Zeitgard 2 Anti Age Cihazı / Zamanı Durdurun

    Merhabalar. Son zamanlarda hızlı bir büyüme yaşayan LR Health & Beauty Systems birçok ürünüyle dikkatimi çekti. İlk olarak Balıkesir Blogger Etkinliğinde tanıştığım bu firmayla birkaç ürününü deneme fırsatım oldu. Onları da zamanla paylaşacağım. 😍

    Şimdiler de ise annem için kafaya taktığım bir ürünle karşınızdayım. LR Zeitgard 2 Anti Age Cihazı  Eğer annem kullanmak istemezse o benim olacak tabi orası ayrı.
    Bu ürünü biricik aile dostumuz Zeynep ablam sayesinde inceleme fırsatı bulmuş oldum. Sizler de bu konuda bilgi edinmek için iletişime geçebilirsiniz. 👈👍

Fotoğraflar Zeynep ÖZKAYA'ya aittir. İzinsiz kullanılamaz. 
    LR Zeitgard 2 Anti Age Cihazı evde profesyonel bir şekilde cilt toparlama işlemleri yapmamıza olanak sağlıyor. 42 C dereceye kadar ısınan ve 5 C dereceye kadar soğuyabilen başlığı ile hem sıcak işlem ile gözeneklerin açılıp ürünün daha iyi nüfus etmesini sağlıyor, hem de soğuk işlem ile gözenekleri sıkılaştırarak çizgi oluşumunu azaltıyor. 

Fotoğraflar Zeynep ÖZKAYA'ya aittir. İzinsiz kullanılamaz.
     Peki var olan çizgilere etki ediyor mu? Kullananlardan da gördüğüm kadarıyla evet. LR Zeitgard 2 Anti Age Cihazı var olan çizgileri azaltmakta ve ciltte yer alan sarkmaları ciddi anlamda toparlamakta. Sanırım ben bu cihaza bu yüzden kafayı taktım.

Fotoğraflar Zeynep ÖZKAYA'ya aittir. İzinsiz kullanılamaz.
      Annem kullanmazsa ben nasıl kullanmayı planlıyorum? LR Zeitgard 2 Anti Age Cihazı benim yaşıma ve ihtiyaçlarıma şimdilik uygun olmasa da ben bu ürünü haftada bir kez gıdı dediğimiz bölgeye ya da basen bölgesinde kullanmayı düşünüyorum. Evet yanlış duymadınız. Bu aralar aldığım kiloları maalesef yeniden hızlı bir şekilde verdiğim için elastikiyet problemi yaşamaya başladım. Ve açıkçası ben el masaj aletlerinden çok sıkılmış durumdayım. 😔
        LR Zeitgard 2 Anti Age Cihazının o meşhur vaatlerine bir bakalım. 
  • Etken maddeler bu uygulama ile cilde daha iyi nüfus eder.
  • Cildin nem oranını daha iyi hale getirir.
  • Cildin elastikiyetini arttırır.
  • Göz çevresinde belirgin bir gençleşme sağlar.
  • Gözle görülür etkiler oluşturur.
    Vaatleri de ürünün kullanım alanı da benim hoşuma gitti. Daha önce sorduğum birkaç satıcıdan abuk sabuk cevaplar ya da sonrasında sürekli taciz boyutuna gelecek rahatsız edilme durumları olduğu için, 10 yıldır aile dostumuz olan ablamı ve kendimi danışmak için öneriyorum. Sizler bu ürüne sahip olmak , bu ürün hakkında ya da diğer tüm LR ürünleri hakkındaki sorularınızı sormak için aşağıda vereceğim linklerden bize ulaşabilirsiniz. 💕
  • Zeynep ablamın instgaram adresi için TIKTIK
  • Mail adresi:zeyneppektezel@mynet.com
  • Benim instagram adresim için TIKTIK
  • Mail adresim: sinem3960@gmail.com
    Sizler bu ürünü denediniz mi ya da daha önce duydunuz mu? Fikirlerinizi yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. 😻

16 yorum:

  1. Cihazı son günlerde sosyal medyada birkaç kez gördüm, merak ediyorum ama alıp almamak konusunda kararsızım, kullananların sonuçlarını merakla takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok popüler ancak fiyatlı bir ürün olunca insan çekiniyor. Tabi işte üye olunca o fiyatın nerelere düşebildiğini görüyor insan <3

      Sil
  2. Ben denemeye başlamıştım elimde. Ancak şahsi bir olaydan dolayı cihazı daha fazla kullanmadım.
    LR iş ortaklarının o kadar saçma ısrarları var ki sahiden fenalık geliyor. Ben iş ortağı oldum ama yangın gibi duyurmaya korktum millet coşmuş durumda çünkü. Dursun üyelik bi kenarda ihtiyacım olan bişey olduğunda alırım kendim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir yazında okumuştum ablam yine de merakla inceleme yazını bekliyorum. Benim aklıma çok yattı bu ürün. Tam bir yıl önce tanışmış olmama rağmen bu markayla ciddi ısrarla sebebiyle ve güvensizliğim nedeniyle hep uzak durmuştum. Zeynep abla sağ olsun hem aile dostum hem de benim ciddi anlamda destekçimdi öğrencilik zamanlarımda. Güvendiğim biri olunca rahat ettim. Bence çekinmemelisin ablam <3

      Sil
  3. Sinem bu cihazı ben de duydum ancak hem fiyatı yüksek hem de hassas cildim için korkuyorum. Şimdilik daha 34üm deyip kendimi kandırmaya devam edeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Blana ben kafayı takmış bulunuyorum ürüne :D üyelikle ilgili de baktım ki çoğu şeyin indirim oranı deli dehşet. O yüzden şans vereceğim. Benim de cildim çok hassas ve henüz 23 oldum. Farklı alanlarda ve kişilerde deney yapmalıyım :D Yaşını da ilk kez öğrendim. Nasıl hitap edeceğimi şaşırdım <3

      Sil
    2. Sinem, eheheh Blana de, daha gencim lütfen :D <3

      Sil
  4. Canim sen bir uygula bakalim iyi gelecekmi :D nede.olsa cilt yapisi olarak ikiz kardeş gibiyiz. Merakla bekliyorum.yorumlarini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D vallahi öyle :D ikizim olsan bu kadar benzeriz zaten tipimiz, saçımız şuyumuz buyumuz :D İlk uygulamayı denedim alın bölgesinde hafif olan ince çizgi de tek bir uygulama yeterli oldu. Hatta instagramda son paylaştığım videoda da durum belli :D

      Sil
  5. Bu cihaz bende de var ve düzenli olarak ancak kullanmaya başladım. İlk kullanımda mucizevi bir etkisini görmedim; ama, düzenli kullanmaya devam edersem mutlaka yararını göreceğimi düşünüyorum. 2 ay sonra blogda paylaşmayı düşünüyorum sonuçları.
    Bu arada Blana'cım, bu yorumu da görüyorsan, anti-aging işine 24 yaşından itibaren başlanmasını öneriyorlar, FYI :)))
    Öpüyorum çok!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kullanımda evet mucize beklemeyin diyor tüm danıştıklarım da. Cilt tipiyle, kırışıklığın derecesiyle ve biraz yaşla da ilgili değişiyormuş sonuçlar. Ne kadar erken fark edilip tepkiyi koyarsak o kadar çabuk olurmuş iyileştirmesi. Yerleşince çizgiler daha uzun kullanmak gerekiyormuş. Ben ilk kullanımda çok hoş buldum açıkçası.
      Anti age işine girme zamanım gelmiş demek ki 23 olsam da kuru ciltli olduğum için :( temelleri atalım.
      Güzel yorumun için çok teşekkürler Başak ablam <3

      Sil
  6. LR ben de ürünlerini sıklıkla duyuyorum.Özellikle bu cihaz çok popüler sanırım.Uzun vadedeki sonuçlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel ve akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin ben de bloguna ışınlanıyorum hemen <3

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈