Sinem Pehlivan: Bargello 289 BRmagnifesto / YSL Manifesto Dupe

30.11.16

Bargello 289 BRmagnifesto / YSL Manifesto Dupe

 

    Selamlar. Bugün sizlere Bargello firmasına ait 289 numaralı parfümünden bahsedeceğim.

    Beni bilenler bilir. Aşırı derece koku hassasiyetine sahip biriyim. Herkesin ayılıp bayıldığı kokuları ben hiç sevmem hatta çoğu zaman midemi bulandırır. Bu parfüm işleri biraz da ten rengine ve kişisine göre değişen bir olay. Örneğin esmer bir arkadaşımda harika duran parfümü kendim iki gün kullandım. Anne üstüne kedi çişini mi yaptı senin dedi :D düşünün yani o kadar kötüydü. Bu yüzden parfüm harika alın diyen kişilerle pek ilgilenmiyorum. Sadece içindeki notalara bakılarak ortak zevkler sebebiyle denenebilir olarak ele almak lazım bu tür yazıları.


     Bargello Magnifesto parfümü adından da anlaşıldığı üzere YSL markasına ait Manifesto'ya dupe olarak üretilmiş bir ürün. Öncelikle ben bu YSL çeşidini hiçbir yerde denemedim. Karşılaştırmalarını okudum. Benzeten de var hiç  alakası yok diyen de. Benim için çok önemli değil. Çünkü Bargello yıllardır çok güvenerek kullandığım tek marka. 
    Magnifesto isimli koku "canlı, egzotik çiçeksi ,obur" kategorisi içinde yer alıyor. Kokusu beni boğmayan bir ağırlığa sahip. Bana göre tam bir kış kokusu. Böyle feminen bir duruşu var üzerimde. Ne zaman bu parfümü sıksam hiç tanımadığım insanlar bile adını sordu. Tenime şimdiye kadar çok yakıştırdığım ikinci parfüm oldu. Ve sanırım sıkılmadığım sürece sürekli elimde olmasını isteyeceğim bir koku. #maviyleprojectpan etkinliğine koyduğuma pişman oldum açıkçası.


    Kalıcılığına gelecek olursak ben bonkör bir ele sahibim her parfümü çok sıkarım aslında. Ama bu ürünü asla öyle yapamıyorum. 4 bölgeye birer fıs olmak üzere sıkıyorum. Etkisi ne kadar sürüyor derseniz. 2 saat boyunca yeni sıkmış gibi buram buram kokuyorum. Sonra hafifleyip tenimle bütünleşip daha da sevdiğim tatlı haline dönüyor. Veeeeeee yıkamadığım sürece kıyafetlerimden kokusu çıkmıyor. Deri montuma 3 gün önce sıktım hala yeni sıkılmış gibi kokuyor. Kalıcılığı ben de efsane oldu.
     Benim bu güzel kokum, manifesto, giysilerde leke bırakıyor mu? Bembeyaz gömleğime 15-20 cm uzaktan sıktığımda hiçbir leke bırakmadı. Ben cildime sıkmaktan da çekinmiyorum. İçerik olarak güveniyorum açıkçası. Bendeki boyu 50 ml olanı fiyatı 25 TL, 100 ml boyunda gözüm var şuan. O da 38 TL. Ben bu kokuyu çok ama çok sevdim. Sizler de en azından bu notaları seviyorsanız bir fıs alıp tüm gün gezin ve gün sonunda o koku sizi mutlu ediyorsa şans verin derim. Balıkesir Blogger Etkinliğimizde bize sponsor olmasına çok ama çok sevindiğim Bargello firmasına bir kez daha teşekkürlerimi iletiyorum.
                                                                                                         Hoşça kalın :)

15 yorum:

  1. Kokuyu merak ettim çekilişimede beklerim😊

    YanıtlaSil
  2. adını çok duyduğum ama kokusunu bilmediğim parfüm =) orijnalini gidip bir koklayayım beğenirsem bunu alayım. teşekkürler güzelim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim. Su kokularını seviyorsan eğer cool water olanını da dene derim <3

      Sil
  3. Resmen canım çekti kokuyu Sinem, YSL Manifesto'yu da çok seven biri olarak Bargello kesinlikle aklımda olsun! Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YSL olanını hiç denemedim. Eğer bir gün bunu alırsan sen daha iyi bir karşılaştırma yapabilmiş olursun Başak ablam. Sevgiler <3

      Sil
  4. bargello kokuları ben de severim asıl kokulara oldukça yakın yapıyorlar ürünlerini..

    YanıtlaSil
  5. burada satılmıyor ama Ankara da görmüştüm numarayı kaydettim gittiğimde bakacam muhakkak :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  7. Dolum parfümler artık kaliteli. Ben de sıklıkla bunları tercih eder oldum, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Bu parfümü bilmiyorum ama Bargello'yu severim :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈