Sinem Pehlivan: Termal Su Ne İşe Yarar?/Vichy Eau Thermale

22.10.16

Termal Su Ne İşe Yarar?/Vichy Eau Thermale

    Merhabalar. Termal sular içlerinde mineraller bulunduran canlandırıcı, tazeleyeci sprey formunda sulardır. Herkesin özellikle yaz döneminde sevdiği bu ürünü ben de hem ferahlatması hem de nemlendirme etkisi sebebiyle çok seviyorum. Vichy Eau Thermale Water incelemesi de yapacağız.
Termal suları hangi alanlarda kullanabiliriz, termal su ne işe yarar?

  1. Makyaja cildi hazırlar: Temizleme jeliyle yıkadığım yüzüme termal su uygulayarak emilmesini bekliyorum. Ardından nemlendirici kremimi de uygulayıp göz makyajıma geçiyorum. Böylelikle cildimin gözenekleri sıkılaşmış ve ten makyajına hazır, neme doymuş oluyor.
  2. Makyaj sonrası: Ben kuru cilde sahip olduğum için özellikle matlaşan ürünler kullandığımda cildimi ne kadar nemlendirsem de pullanma sorunu yaşıyorum. Yaklaşık 20-30 cm uzaktan termal su sıkarak o pudralı görüntüyü azaltıyorum. Sizler de fazla pudra uygulaması yaptığınızda bu şekilde bu sorunu ortadan kaldırabilirsiniz. Önemli olan ne kadar uzaktan sıktığınız. Yakından termal su uygularsanız yağmurda ıslanmış kedi gibi görünürsünüz. 
  3. Makyaj süngerini ıslatmak için: Herkesin elinde iyi ya da kötü mutlaka bir makyaj süngeri bulunuyor. Bu ürünlerinde nemli iken kullanılması gerekiyor. Termal su ile nemlendirdiğiniz sünger ile ten makyajınızı kolaylıkla uygulayabilirsiniz.
  4. Epilasyon sonrasında: Benim en çok kullandığım alanlardan biri bu. Özellikle bacaklarım çok hassastır. Hemen kırmızı kırmızı olur. Epilasyon sonrası bu ürünü sıkıyor emildikten sonra nemlendirici krem uyguluyorum ve uygulamadığım zamanlara kıyasla %70 oran verebilir kızarıklıkların oluşmamasında. Bu alanda çok memnunum.
  5. Rosecea ve cilt kızarıklıkları için: Zamanında 4 aylık bir akne tedavisi görmüş biri olarak o anlarda yaşadığım o kızarıklıkları hafif gerginlik hissini en iyi geçiren ürün termal su idi.
    Termal suların ne işe yaradığından bahsettikten sonra #maviyleprojectpan etkinliği ile kullanıp tamamen bitirdiğim Vichy Termal Suyunu inceleyelim.
    Vichy, üretmiş olduğu termal su için şu tanımı kullanmış: Hassas ciltlerin güzellik suyu. Hipoalerjenik, parfümsüz, koruyucu madde içermeyen %100 termal spa suyu olarak geçiyor. Elimde bulunan Avene termal suyu ile karşılaştırma yazısı yazacaktım ama ikisini de ayrı ayrı ele almak daha yararlı olacak diye düşündüm. Çünkü ben de etkileri farklı oldu.
    Ben de hiçbir alerjiye, gerginliğe sebep olmadı. Cilt bakım rutinimde ise yüzümü bebek şampuanı ya da yıkama jeli ile temizledikten sonra oluşan gerginliği alması ve nemlendirmesi amacıyla yer aldı.

     Vichy'nin bu ürününün öyle aman aman bir nem verdiğini görmedim. Arka arkaya iki kez uyguladığımda nemlilik hissettim. Mekanizması bozulmadı bu yönüyle artı puan. Sağlam bir ambalajı var. Benim sevmediğim tek özelliği yüzüme sıktıktan sonra dokunduğumda böyle yapışıklık hissi vermesi. Diğer markaların da termal sularını denedim hiçbirinde böyle bir sorun yaşamamıştım.  
    Onun dışında sevdiğim bir ürün oldu. Tekrar alır mıyım? Avene varken hayır almam.  Termal suların bendeki 50 ml boyları genel olarak 7.5-12 TL arasında satılıyor. Henüz denemediyseniz bu boyuyla başlayabilirsiniz. Ben de 300 ml olanı mevcut <3
                                                                                                Bir başka yazıda görüşmek üzere :)

23 yorum:

  1. Yapışkanlıktan bahsettiğin anda bende eksiye düştü ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de maalesef :( bu sebepten almam bir daha

      Sil
  2. Wonderful review! Great products!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. of course I would like. I'm coming your blog <3 thanks

      Sil
  3. Çok faydalı bir yazı olmuş bu. Mesela epilasyon sonrasí işe yaradığını ilk defa duyuyorum. Emeğine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nihal ablam. Ben aşırı hassas ciltli olduğum için bu alanda çok kullandım.

      Sil
  4. eline sağlık güzelim çok faydalı bir yazı olmuş. ben de deneme aşamasındayım bu ürünü. sevdim gibi ama laroche u daha çok seviyorum sanırım hala. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım benim. En iyiden kötüye doğru avene-la roche-vichy diyorum ben. Cildimi en iyi nemlendiren gerginliğini ve kızarıklığını anında alan avene <3

      Sil
  5. Bunu da fena bulmuyorum ama favorim kesinlikle Avene 😍

    YanıtlaSil
  6. Ben güneşte fazla kaldığımda çok kızarmış yerlerime de sıkıyordum cildimi baya rahatlatıyordu.Ayrıca epilasyon sonrası kullanmak da çok mantıklı.Yazı için teşekkürler çok bilgilendirici olmuş.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğun için :) güneş yakmalarında kızarmalarında gerçekten çok etkili

      Sil
  7. Vichy'den ben de çok hoşlanmamıştım... benim favorimse Uriage! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yapışıklığı sevilmiyor ablam :( uriage yazısını okumuştum sen de ya da İrem abla da onda da aklım var :) <3

      Sil
  8. Nice post! Your blog it's very interesting

    Would you like to follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of course! :) I'm following now

      Sil
    2. Dear, I'm following you :)

      Sil
  9. Kullanım alanları yazısı çok güzel olmuş teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Ben de Avene ve LRP kullandım daha önce, Vichy denemedim. Bu boylarda pompa sorununu hiç yaşamadım ama 300 ml olan da başıma geldi 2 kere :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim bitmeye yakın öyle bir sorun olmuştu :(

      Sil
  11. bende iki şişe bitirdim bundan gayet güzelll :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aveneyi de denemeni tavsiye ederim :)

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈