Sinem Pehlivan: Farmasi Eyeshadow Palette/ Farmasi 3'lü Far Paleti

23.9.16

Farmasi Eyeshadow Palette/ Farmasi 3'lü Far Paleti

    Merhabalar. Bugün Farmasi firmasına ait far paletini inceliyoruz. Farmasi 3'lü Far Paleti.
Farmasi Eyeshadow Palette/ Farmasi 3'lü Far Paleti



    Bu far paletinin üzerinde ya da kutusunda bir isim bulamadım. Mavi rengini çok severim ancak yeşil gözlerimle pek hoş durmadığının da farkındayım. Öncelikle bu ürünün ambalajını çok sevdim. Kendiliğinden bir aynası var. Dikdörtgen şeklinde sağlam ve tam çantaya atmalık bir ürün olmuş.

Farmasi Eyeshadow Palette/ Farmasi 3'lü Far Paleti

    Farmasi üçlü far paleti birbirleriyle uyumlu 3 farklı renkten oluşuyor. Ben bu renklerden birinin krem rengi olmasını tercih ederdim. Çünkü açık ve orta renk göze sürüldüğünde yakın tonlar ve etki verdiğinden aydınlık bir efekt vermedi bana. Eksi bir özellik olmuş.

    Göz makyajında çok pigmentli olmasın ben buradayım diye bağırmasın diyorsanız bu far paleti size uygun. Farmasi 3'lü Far Paletinin renk vermesi yeşil renkli far paletine göre daha iyi olduğunu bazı arkadaşların yazısında okudum. Ancak ben de sadece bu rengi olduğu için bizzat denemedim.

Farmasi Palet

    Ben bu tarz gözde patlayabilecek renklerin pigmentinin az olmasından yanayım. Böylelikle iş sizin maharetli ellerinize kalıyor. Pigmenti aşamalı olarak arttırmanızı sağlamış olursunuz. Bu da hakimiyeti bizde kılmış olur.

    Yukarıda da belirttiğim gibi ben yeşil gözlere sahip olduğum için mavi rengi kendime kolay kolay yakıştıramam. Bu ürün de aşık olduğum bitince tekrar alacağım bir ürün değil. Ama göz makyajımda mavi kullanacaksam elim bu kesinlikle Farmasinin 3'lü Far paleti. Elim başkasını aramıyor o bir gerçek.
Farmasi Eyeshadow Palette/ Farmasi 3'lü Far Paleti

    Farların yapısına gelecek olursak. Benim paletim yumuşak bir palet çıktı. Sert ve tebeşirimsi çıkanları da varmış bunu bu yüzden söylüyorum. İlk baktığımızda ışıl ışıl parlayacakmış simli simli duracakmış gibi geliyor ancak kesinlikle öyle bir bitişi yok. Ben bu ürünü far bazı uygulamadan kullanmayı tercih ediyorum. Ancak sizler daha iyi renk vermesini isterseniz far bazı ile muhteşem sonuçlar elde edebilirsiniz.Benim Farmasi Eyeshadow Palette/ Farmasi 3'lü Far Paleti hakkında söyleyebileceklerim bunlar.

    Bu ürüne de ulaşmak için TIKTIK . Farmasi üyesi olarak bu ürünleri çok daha uygun bir fiyata alabilirsiniz. Ben de bir Farmasi Danışmanı olarak eğer üye olmak isterseniz size yardımcı olabilirim. Bunun için aşağıya yorum bırakmanız, BURAYA  tıklamanız ya da sinem3960@gmail.com hesabına mail atmanız yeterli. Bir başka yazıda görüşmek üzere hoşça kalın :)

6 yorum:

  1. bu paletlerden kahve tonlarında olanını denemiş çok beğenmiştim. bu da harika görünüyor. farmasiden ne kullandıysam sevdim bugune kadar. eline sağlık bebeğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviş maviş tam senlik güzelliğim. Gözlerine tam olur. Kahve tonlarını çok merak ediyorum ama far paleti bitirebilen biri değilim. Yıllardır elimde sürünenler var :(

      Sil
  2. güzel bir palet, yazdığınız gibi tasarımı çok şık, mavi far kullanmayı sevmiyorum ama kahve tonları güzel olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Renkler hiç benim renklerim olmasa da 3 lü paketleri çok kullanışlı buluyorum. Farmasi ürünlerini de beğeniyorum. Diğer renklerine de bakmak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bana da uygun renkler değil :( pembe olan ve kahverengi olan üçlüde aklım. Kahve olanı sana da çok yakışır <3

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈