Sinem Pehlivan: Balıkesir Blogger Buluşması Sponsorlarımız part 1

11.11.15

Balıkesir Blogger Buluşması Sponsorlarımız part 1

 
balıkesir blogger buluşması
   Yeniden herkese merhaba. 24 Ekim Cumartesi günü canımın içi Bakımlı Ginepig hesaplarının sahibi Simge’nin düzenlemiş olduğu Balıkesir Blogger Buluşması etkinliğini ve fotoğraflarını şuradaki yazımda anlatmıştım. Bu güzel etkinlikte kızlarla beraber olmamız bütün kızlar toplandık imajını yaratmamızın dışında bizleri yalnız bırakmayan sponsor firmalarımız da vardı. Şimdi hepsine tek tek bir bakalım J

blogger etkinliği


MEDİWELL
Mediwell Ateş Düşürücü Bant, Migren ve diğer baş ağrıları için serinletici jel içeren bant, tam çeyizime uygun olan manikür seti, şirin mi şirin bir anahtarlık ( erkek arkadaşımın oldu bile :D ) ve 4 farklı meyveli Dudak bakım kremi hediye etti. Migren bantlarını ve dudak balmlarını severek kullanıyordum. Kavunlu olanın dibini gördüğüm için üzülürken yeniden sahip olmak beni çok ama çok mutlu etti.
Teşekkürler MEDİWELL <3 <3 <3
  
blogger etkinliği sponsorları

dürüst
Bebak markası ben acıbadem sütüyle ve kremiyle tanımıştım. Badem kokusunu çok sevemediğim için anlaşamamıştım o ürünlerle. Ancak etkinliğimizde Gül Özlü El ve Vücut Nemlendirici Kremini hediye ettiklerinde çok sevindim. Annemle beraber kullanacağız.
Teşekkürler BEBAK :)



eczane
Satış Danışmanı olduğum FARMASİ ailesinin etkinliğimize katılması beni çok mutlu etti. Ürünlerin içeriğine güvenim sonsuz <3 Etkinliğimize gelip bizlere Farmasi hakkında bilgiler veren Balıkesir Platin Bileşim Satış Direktörü Gülcan ÇAVDAR ve Bölge Müdürü Olca ERHANOĞLU’na çok teşekkür ederiz.



    Kurucumuz Dr. Cevdet Tuna’nın ürünlerini bize çok güzel anlattılar. Bize hediye ettiklerin ürünler ise Aynısefa bitkisinin yağıyla hazırlanmış olan leke açıcı el bakım kremi, çabuk kuruyan ojeler serisinden mor renkli minik oje, Matte serisinden harika bir fuşya renkli ruj, mavi ve tonlarından oluşan aynasına da bayıldığım üçlü far paleti.


Ojeyi ve ruju hemen denedim. Oje gerçekten söylenildiği gibi anında kuruyor çok ama çok beğendim. Acele çıkmam gereken günlerde hemen ilk süreceğim oje olarak oje koleksiyonumda yerini aldı. Pembeye olan zaafımı bilmeyen yoktur. Hele ki makyaj da pembeyi tek geçerim. Ruj da tam benim sevdiğim renk ve yapıda. Daha ayrıntılı yazısı da gelmeli bu ürünlerin <3 Bizlere verdiğiniz güzel bilgiler ve desteğiniz için çok teşekkürler Farmasi Ailem.




REVOX
Daha önce de firma tarafından bana hediye edilen At Kuyruğu Şampuanı etkinlikte tekrar hediye edilmiş oldu. İlk kullandığım zamanlarda dökülmemin çok artması sebebiyle bırakmış ve yorumlamama kararı almıştım. Ancak etkinliğimize katılan REVOX Danışmanı Mustafa Bey bunun 1-1.5 ay sürmesinin normal olduğunu, 6 ayda dökülmesi gereken cansız ve tamamen ölü olan saçların bu sürede döküleceğini ve yerine yenilerinin iki aydan sonra çıkmaya başlayacağını söyleyince içim rahatladı . Şimdilerde yeni kestirdiğim saçımda tekrar denemeye başladım.
Teşekkürler REVOX :)


PROVOST
Bargello Parfüm lerini yıllardır kullanıyorum. Günümüzde satılan uçuk fiyatlı bir çok kokunun birebir aynısı bulmak mümkün. Bizlere bu etkinliğimizde Araç Kokusu, Oda kokusu, Vücut Spreyi ( ki buna aşık oldum) ve bir adet parfüm hediye etti. Desteğiniz için teşekkürler BARGELLO :)

SPLAT
Bir Rus markası olan Splat son 2-3 yıldır Türkiye pazarına giriş yaptı. Bizlere de bu etkinliğinde bir adet büyük boy ve bir adet de mini boy macunlarından gönderdi. Siyah olanını 4 gündür kullanıyorum. Macunun siyah olmasıyla büyük bir şok yaşadığımı söylemeden edemeyeceğim. Şimdilik memnunum. Onun da detaylı yazısı gelecek. Teşekkürler SPLAT TÜRKİYE :)


NATURELKA
Etkinliğimiz sayesinde tanıdığım yeni markalardan biri de NATURELKA . Tamamen doğal ürünler oluşturma hedefiyle işe girişen iki genç girişimci anne ve babanın oluşturduğu bir marka. Yurtta kaldığım için deneyemeyeceğime üzülsem de hakkını verecek kişiye gönderdim bugün ürünlerimi. . Teşekkürler NATURELKA.


ORKİDE
Orkide Hareketi bizlere bir adet mavi bir adet de altın yansımalı kahve göz farından hediye etti. Teşekkürler ORKİDE HAREKETİ

 NOT
Note Cosmetics Dipliner, tam sonbahara uygun bir ruj ve 4’lü far paleti hediye etti. Ruju denedim çok ama çok yumuşak bir yapısı var sürümü çok kolay olsa da ben yeni yeni ruj kullanmaya başladığım için pek düzgün süremedim.Ama renk bir muhteşem <3 Teşekkürler NOTE COSMETİCS
Blogger buluşmamızın ilk bölümünü burada bitirelim. O kadar çok sponsorumuzu bir bölüme sığdırmak istemiyorum. Bunun dışında iki bölüm daha yayınlayacağım. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşça kalın :)
İnstagram adresim : https://www.instagram.com/pehlivan_sinem/
Youtube adresim:  https://www.youtube.com/channel/UCeC7uOK7bga3ch9SkvORAhw
G+ adresim: https://plus.google.com/u/0/111737214679859198498

1 yorum:

  1. Tüm Hediyeler Çok güzel sinem güle güle kullan hepsini En güzel günlerde olsun :)

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈