Sinem Pehlivan: Bioderma ABCDerm H2O

12.6.15

Bioderma ABCDerm H2O

          Herkese merhabalar. Temizleme suları, misel solüsyonlar hayatımıza Bioderma sayesinde girdi. Herkesin bayılarak kullandığı bir ürün olan Bioderma Sensibio H2O, bloggerların yüksek ilgisi sebebiyle fiyatlarını katladı. En azından ben öyle düşünüyorum. Bazı eczane siteleri arada indirimler yapıyorlar ancak ben yine de fiyatlarını pek uygun bulmuyorum.   
           

          Onun yerine başka misel solüsyonlar aramaya başladım. Kendimi yine Bioderma'da buldum. Bu gördüğünüz güzellik Bioderma'nın ABCDerm H2O'su. 1 litrelik şişesinde gözümü biraz korkutsa da uzun süre kullanabilecek olmak benim için en önemlisidir. 

          Şimdi bu ürünün özelliklerine gelelim. Sensibio H2O ile aynı yapıdalar. Kokusu yok denecek kadar az. Benim gibi koku hassasiyeti olanlar rahatlıkla kullanabilirler. Yüz makyajı çıkarma konusunda çok başarılı. Ancak göz makyajımı güzel temizleyemiyor. Özellikle de kat kat rimel kullanan arkadaşlarımız hiç memnun kalmaz.

           Ben göz makyaj temizleyicisi ile makyajımı çıkardıktan sonra arta kalanları temizlemek amaçlı, yüz makyajı yapmışsam kabasını almak için ve tüm makyajımı yıkayıp çıkardıktan sonra da tonik olarak kullandım. Özellikle kendisine tonik olarak bayıldım. Çünkü hassas cildim sebebiyle alkollü tonikler canımı yakıyor, diğer tonikler de yapışkan bir his bırakıyordu. Ama ABCDerm hiç böyle kötü etkiler bırakmadı. 

           Ben kendisini severek kullanıyorum. Herkese de tavsiye ediyorum. Sensibio'dan memnun değilseniz bundan da memnun kalmazsınız. Çünkü bu ondan bir tık daha az temizlemeye sahip. Ama bana yeterli geldi. 1 litrelik bu boyutu 30 TL'ye TURUNCU KASA dan almıştım. Turuncu Kasa'nın böyle güzel indirimlerini kaçırmamak gerekiyor.

Sizler bu ürünü kullandınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın.
 :)
            
                                                       

4 yorum:

  1. Güle güle kullanın ama bu bebekler için kullanılıyor ben kızımda kullanıyorum bu amaçla kullanıldığını duymamıştım tek makyaj temizleyici kullanmak isterseniz biodermanın h2o pembe kapaklı olanını kullanmanızı tavsiye ederim o mükemmel makyaj temizliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bebekler için kullanıldığını biliyorum. Benim de cildim bebekler kadar hassas maalesef. Çok uygun fiyata geldiği için almıştım. Sensibio olanını da severek kullanmıştım. Tekrar ondan da sipariş vereceğim en yakın zaman da :) Teşekkür ederim güzel yorumunuz için

      Sil
  2. fiyatı gerçekten uygunmuş yüzümü yıkadıktan sonra hafifçe temizleyecek bişyle arayışındaydım iyi oldu bu yazıyı okumam:) blog keşif etkinlikleri sağolsun bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm hoş geldiniz denemeye değer :)

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈