Sinem Pehlivan: Bitenler #1

15.9.14

Bitenler #1

  Herkes ister yeni yeni ürünler denemeyi. Ancak elimizdekileri bitirmeden almak pek de mantıklı değil. Hem para hem de ürün israfı oluyor. Eee hal böyle olunca bizde ne yapıyoruz?? Elimizdeki ürünlere sarılıp gerek severek gerek nefret ederek bitirmek için çabalıyoruz.

İşte bu yazı da benim bitirme çabalarımdan ilki. Bakalım neleri ne düşüncelerle kullanıp bitirmişim.
                                               Hadi başlayalımmmmmmmmmm...



Bitenlerimin ve çöpe gidenlerimin görüntüsü yukarıdaki gibi.




  • Biodeep Aseton: Kokusu beni rahatsız etmeyen nadir asetonlardan kendisi. Açık renk ojeleri çıkarmakta başarılı ama siyah ve lacivertte biraz zorlanıyor. Tekrar alabilirim. 1.5 TL
  • Dermokil yağlı ciltler için tonik: Hiç beğenmedim yapış yapış yaptı ve nedense yüzümü yaktı.Bir daha asla almam.
  • Fuji makyaj temizleme mendili: Paketin kapağını açtığım gibi çöpe gidenlere girdi kendisi. Bildiğimiz ekşimiş yoğurt , bozulmuş yumurta gibi kokuyor. Islaklığı idare ederdi. Ama boyutları çok küçüktü. Tüm makyajınızı silebilmemiz için 3-4 tane harcamak gerekirdi. 1 TL ye almıştım. Sanırım benim ürünüm bozuk çıkmış arkadaşıma da aldık onunki normal kokuyordu. Şans verilebilir ama bence yüzü çok çizer. Ben tekrar almam.
  • Komili Islak Mendil: Bebek cildini uygun, yeni doğan ıslak mendili kendisi. Çok ama çok seviyorum. Keşke birazcık daha kalın tok bir yapıda olsalar daha çok seveceğim. Makyajımı bile çıkardığım oluyor , gözlerimi hiç yakmadı. Stoğu mevcut ve almaya hep devam edeceğim. 3lü paketini 5 tl ye aldım



  • Scarlet günlük ped: Bim de satılıyordu sanırım. Uygun fiyatına göre bence işini orkid markasından bile daha iyi yapıyor. Kotex yanında halt etsin yani. Bence onlar o kadar parayı hak etmiyor. Bu markaya şans verin fiyatı 1.45 TL idi sanırım.
  • Bargello Parfüm: Harika bir koku ama adını bilmiyorum. Attığım içinde numarasını da bilmiyorum.  Bergello parfümlerinin kalıcılığını gerçekten iyi buluyorum. Dawid walkerden daha iyi diye düşünüyorum. İki tanesini 25 tl ye almıştım. Bitti gitti başka kokuları denemek gerek.



  • Natural Saç bakım yağı: Gliss şişesinin içine koyup her hafta 1 kez saç diplerime sıktım 2-3 saat bekletip duşa girdim. Baştan biraz yanma yapar gibi oldu. Ama sonradan geçti. İçinde her türlü yağ bulunuyor ve kesinlikle saç uzatmama yardımcı oldu. Çok hassas saç deriniz varsa sadece bir bölümünde deneyip alerji yapıp yapmadığına bakın derim. Bu arada arınma problemi yaşamadım. 2 şampuanlama ile tamamen arındı. Tekrar alınacak 3-4 lira arası fiyatı.



  • Catherine Arley Oje: Bu markanın ojelerini seviyorum ama bu ojeyi pek kullanamadan kurudu. Oysaki rengine bayılmıştım. Tam bir vişne çürüğü rengi. Uzun tırnaklarımda duruşu harikaydı, tek katta bile rengini veriyordu kalıcılığı da en az 2 gündü. Ama darbelerde anında bozuluyor tabi ki. tekrar görürsem alacağım. Belki bu ojem bozuktur değil mi?? :(
  • Kalemler: Markası bile bilinmiyor. Değil dudak kalemi ve eyeliner, bunları yazı için bile kullanamazsınız. O kadar sert, bozuk,renk vermeyen saçma sapan kalemler. Loreal paris yelpaze far paletinin içinden çıkmıştı. Alakasız şeyler. Direk çöp!


                  Benim bitenlerim bunlardı işte. Bitirdiğim için çoookk mutluyum gelsin yerine yeniler :))
Sizler bu ürünleri deneyip memnun kaldınız mı yoksa kalmadınız mı aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. Hoşça kalın:))

2 yorum:

  1. Ürün bitirip, boşları çöpe atmak insanı gerçekten rahatlatıyor. Komili ıslak mendil benim de aklımda, elimde farklı markaların bebekler için ürettiği ıslak mendilleri bitince bir deneyeceğim. Nice bol ürünlü bitenler yazıları dilerim. Gelsin yeni ciciler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle gerçekten bir de yurtta kaldığım için biriktirmek çok sıkıntı oluyor. Stok ürünlerimde çok fazla artık yerim kalmadı. Hepsini bitirene kadar çok ihtiyacım olmayan şeyler dısında başka bir şey almayacağım :) Teşekkür ederim yorumun için :*

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈