Sinem Pehlivan: Ürün İncelemesi #1 Kotex Günlük Ped

22.12.13

Ürün İncelemesi #1 Kotex Günlük Ped

   

 Herkese merhabaaaa. Blogumu açtığımdan beri hep çekiliş paylaşmışım. Kimse isyan etmedi çok şükür :D ama biri isyan edecek bir gün biliyorum :D o zaman gelmeden ben hemen bir ürün incelemesi yazısı paylaşmak istedim sizlere...
     
       Her bayanın mutlaka kullanmış olduğu bir üründen bahsedeceğim sizlere. "GÜNLÜK PED"
Bazı arkadaşlar buna ne gerek var diye düşünebilir ancak bana göre bir kadının dikkat etmesi gereken en önemli bölgesi burası yani genital bölgesidir.



         Uzman doktoruma danıştığımda aslında her gün kullanmayın nemliliğe alıştığı için sürekli nemleniyor bu yüzden daha fazla akıntınız oluyor demişti. Bu uyarısına uymaya çalışıyorum elbette . Ammaaa iç çamaşırımın kirlenmesine de tahammül edemiyorum tabiki. Sözü çok uzattıktan sonra hadi şimdi ürünümüzü tanıyalım :))




İşte ürünümüz. Kotex günlük pedleri.  Carrefour marketlerinde 20li paketlerini 2,90 a görmüştüm alsam mı almasam mı diye düşünürken vazgeçmiştim. İyi ki vazgeçmişim çünküüü şok markette 40lısını 3.50 tl ye aldımm!!!
Bu üründe en çok sevdiğim şey şu oldu gayet özenli paketlenmiş ve her günlük ped kendi paketi içinde. Yani çantanıza atabilirsiniz . Hijyenik olarak kullanmak mümkün oluyor.



Kullanışlılık ve taşınma kolaylığı açısından harika!! Ama yapışma konusunda biraz vasat malesef. Bana çokk ince geldiler. Belki şimdi günlük pedin anlamı bu zaten diyeceksiniz ama kast ettiğim şey o değil. Bu ürün çok çabuk katlanıyor ve rahatsız ediyor. Yani yapışkanı çok zayıf . Daha önce molped ve scarlett(bimin ürünü) kullandığım için bu biraz fazla ince geldi.
Demem o ki bir daha alır mıyım??? İndirimde yakalarsam evet. Ama normal koşullarda pek sanmıyorum
Çok uzun bir yazı oldu farkındayım ama unutmayalım kadın sağlığı ihmale gelmez
Hepiniziii kocaman öpüyoruummm düşüncelerinizi mutlaka yorum olarak bırakın :)) muaahhhh



2 yorum:

  1. bundan sonra kotex alcam orkid sağlıksız ambalajından direk çıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm bu ambalaj açısından daha kaliteli evet. ama çamaşıra yapışma konusunda çok sıkıntılı :(

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈