Sinem Pehlivan: Kitap ve güzelliğe verdiğim söz :(

29.12.13

Kitap ve güzelliğe verdiğim söz :(

Vermiş olduğum sözleri tutamadığım da çok üzülüyorum. Bir blog arkadaşıma dipliner sürmeyi deneyeceğimi ve bunu cuma günü blogda yayınlayacağımı söylemiştim. Ama bir türlü cesaret edememiş cildimi dinlendirmeye aldığım içinde cuma günü makyaj yapmamıştım. Ama bugün bu konuyu vicdan yaptığım için denemeye karar verdim :D




Gördüğünüz gibi elimi biraz korkak alıştırdım bu konuda :D çünkü beceremeyeceğimden emin gibiydim. Zorla da olsa bu kadar yapmayı başardım . Kendimi kutluyorum vallahi. Buna da şükür. Ama anladım ki likit eye liner benim kurtarıcımmış!!!

Yeni tanıştığım ve henüz adını bile öğrenemediğim biricik blog arkadaşım. Seni hayal kırıklığına uğrattıysam çok üzgünümmm. Samimiyetine ve konuşma tarzına hayran olan biriyim. Evet işte o blog arkadaşımın linki
http://kitapveguzellik.blogspot.com/
Kitap ve Güzellik . sen cansın <3 <3

4 yorum:

  1. Canımsın yaa bu postu görünce pek mutlu oldum. Olmuş güzel olmuş ben bu kadarını bile yapamıyorum. Yapıyorum, siliyorum böyle kısır bir döngünün içindeyim :)) Beni hiç hayal kırıklığına uğratmadın. :))

    Ayrıca adım Hazal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D valla nasıl oldu bilmiyorum elimden bu kadarı geldi. Hazal ismini çok severim bir zamanlar bebeğimin adını koymuştum :D ne cins bir şeymişim ben şimdi fark ettim. Sözümü tutmuş oldum ohh çok rahatladım. seviliyorsun bebeğim <3

      Sil
    2. Olmuş olmuş gerçekten başarılı bir şekilde halletmişsin işlemi. Teşekkür ederim canımm :))

      Sil
    3. bunu duyduguma çokk sevindim :D

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈